You better Belize it!

You better Belize it!

The fourth day of our cruise, we went to Belize.
En wow, ik was even vergeten dat ik mijn blog in het Nederlands doe. We stonden weer rond een uur of zes op, maakten onszelf klaar voor de dag, ontbeten, tanden gepoetst, en gingen het schip af, om een ander klein bootje op te gaan. We vaarden naar een open plek in het water. In de tussentijd legden ze ons dingen uit over het snorkelen zelf en deelden ze de snorkels, brillen en flippers uit. Toen was het tijd om te gaan zwemmen!


Julia en ik!


Ik had gesnorkeld in zwembaden, maar nog nooit in de zee. Ik moest daardoor dus even aan de golven wennen. En als je verder onder water gaat, krijg je het zoute water in je mond. Niet echt lekker. Dat maakte het ook moeilijker om het uit te spugen. (wilde bijna voor “maakte” meek schrijven. Lekker stom, “meek” aka “make”?)
Maar het was hartstikke leuk om alle visjes te zien. Julia en ik bleven in het water totdat we eruit moesten. Colin had de onderwatercamera aan mij gegeven, want hij had wat moeite met het maken van de foto’s. Love onderwater camera’s! :)


Toen gingen we de boot weer op en vaarden we naar een ander eilandje. Hartstikke mooi uitzicht,

leuke winkeltjes en het weer was, natuurlijk, geweldig!


Palm tree!

Dus 1000den foto’s genomen en toen was het weer tijd om het andere bootje op te gaan om vervolgens terug naar het schip te gaan.

Toen we terugkwamen waren we allemaal een beetje moe, zo we besloten om een nap te nemen.
When we all woke up, oops… English again. I was talking to Julia. So that’s probably why. Dus toen we ons hadden klaargemaakt gingen we naar het buffet om even wat te eten. Daarna gingen Julia en ik weer naar “de club”; Club O2! We speelden spelletjes, hadden een “talentenshow”, meer spelletjes, aten pizza, en dansten weer. Wat een gezelligheid! :)
Toen de club weer sloot, gingen de mensen die nog niet moe waren weer gezellig doen. Dus weer naar bed gegaan rond een uur of 3! Maar het was het echt waard! Want we hadden echt volle dagen, die niet al te snel voorbij gingen, maar hadden wel veel tijd in 1 dag!

xo

Reacties

Reacties

Sarina

niceee phy! Snorkelen is koeel he! :D
Ofcoursee weer een koel verhaal, omg jij heb meer ervaring in een jaar dan een random iemand in zijn leven xd haha!
xxxxxxxx

dann

Wauw. Sa heeft gelijk. xd
Ik ben een beeetje jaloers. Maar achja. Je hebt het heerlijk naar je zin! Die foto's, wauw.
Ik heb zin in 1 juli. (Sorry voor jou, geniet er nog even van! :D)
xxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active