Week 21-22

Week 21

Maandag: Maandag was het een warme dag. Het was echt heel erg warm. Tosia en ik gingen rennen, na 100 jaar niet gerend te hebben. Oh my gosh, wat had ik een moeite met weer rennen.
Dinsdag: Dinsdag was niet erg bijzonder. Het was een normale schooldag. We waren ons aan het voorbereiden voor de toetsweek dat eraan zat te komen, Het was de een-na-laatste schoolweek, dus er moesten nog een paar dingen geregeld worden voordat we de toetsweek in gingen.

Woensdag: Woensdag, na school, gingen we met drie andere mensen van mijn geschiedenis klas voor een schoolproject filmen. Het was hartstikke grappig. Natuurlijk waren er veel blunders. We hadden echt zo veel gelachen! En dat voor een schoolproject! Na het filmen besloten we om gezellig naar Tijuana Flats te gaan. Daar aangekomen hadden we “Cookie Dough Flautas” en wat gedronken. Die dingen zijn trouwens echt zooo lekker!

Waarom we toruwens allemaal een ballon-ding hebben? Er was iemand die dat voor ons maakte!


Donderdag: Donderdag was, opnieuw, een niet erg bijzondere dag. Een gewone schooldag en bijna weekend!

Vrijdag: Vrijdag hadden we op school een “awards ceremony”. Onze cijferlijst was namelijk voor op zijn minst de drie semesters met een GPA boven 3, dus wij stonden op een “honor list”. We gingen het zesde en zevende (de laatste twee) lesuren naar de gymzaal en moesten naar het podium lopen om een pakket op te halen. Er was een academische brief in dat pakket. Na afloop kregen we cake.


Toen we naar huis gingen, had Brennan me opgehaald, om vervolgens naar Busch Gardens te gaan. I love dat park! Het is echt zo geweldig om een jaarkaart ervoor te hebben! Zo relaxt om alleen aan de heen- en terugreis te denken! (En Brennan rijdt natuurlijk in zijn eigen auto. :)) Toen we terugreden, zag de lucht er trouwens heel erg mooi uit! Dus, of course, had ik er een foto van genomen!


Isn’t that pretty? :)
Zaterdag: Zaterdag hadden we iets stoers in het programma staan. We gingen namelijk kanoën met alligators! Het was zo stoer! Dus wij het water in, Colin, Julia en Adolfo in een kano, en dan Brennan, Tosia en ik in een kano. Had nog nooit gekanood, wel in een kajak gezeten, maar dat is natuurlijk een beetje anders. Dus wij het water in. Tosia had dagen ervoor ons trouwens proberen bang te maken. Mij kreeg ze niet echt bang. Ik werd wel zenuwachtig, maar toen de mensen daar zeiden dat je eigenlijk echt nergens bang voor hoeft te zijn, was ik gerustgesteld. Zo veel mensen hadden dit voor ons gedaan, dus wat kon er nou mis gaan? Toch?
Ik zat in het midden van de kano. Daar hoef je eigenlijk helemaal niets te doen. Je kan mee peddelen, maar het hoeft niet. Het is niet dat jij op die plaats veel te sturen hebt ofzo. Dus soms peddelde ik mee, maar ik was toch meer foto’s aan het maken. Wat is het daar, in het midden van de “jungle”, toch mooi! Echt geweldig!


En dit was de eerste alligator dat we hadden gezien! Echt zo leuk! De alligators waren trouwens banger voor ons dan dat wij voor hen waren. Als onze 7ft. Lange kano in de buurt kwam, gingen zij kopje onder. Veel alligators waren trouwens niet eens lang. Maar op een gegeven moment was er een 6ft lange alligator dat ONDER ONZE KANO DOOR GING! OMG! Haha, dat was echt vet! Naast alligators,

(De eerste die we zagen!)

zagen we schildpadden,


vogels en otters! We zagen 1 otter! ZO ONTZETTEND SCHATTIG! Alleen een beetje stom dat ik eerst dacht dat het een slang was, maargoed. Het was echt heel erg stoer om te doen! Hoe veel mensen kunnen nou zeggen dat ze hebben gekanood met alligators? Of schildpadden in het wild hadden gezien? Na het kanoën gingen we lunchen bij “Lee Roy Selmon”. Het was super lekker!
Die avond ging ik naar Corinne toe. We aten MOE’s voor avondeten en gingen films kijken. Gewoon, lekker relaxed. :)
Zondag: Zondag ging ik met Corinne zwemmen. Na het zwemmen ging ik weer naar huis. Tosia en Colin hadden het idee om zelf pizza’s te maken. Dus we nodigden Brennan en Adolfo uit.

Een week gaat zo ontzettend snel voorbij!

Week 22

Maandag: Maandag hadden we een vrije dag. We waren van plan om de tuin te gaan onderhouden, maar door de regen moesten we daarmee stoppen. De zomer zit er dus echt aan te komen (zegt iemand die in een gebied woont waar het altijd rond 25 graden Celsius is). Er zijn hier s’ zomers vaak regen en het “stormt” er wat vaker. Rond augustus is het dan “orkaan seizoen”, maar ik zal dat niet meemaken. NOG niet! Want ik zou echt wel weer terug willen. Maargoed, maandag was dus een slome dag. Het regende de hele dag. Gatverdamme. We gingen naar de supermarkt en hadden een filmavondje die avond. Gewoon lekker gezellig doen met z’n allen!
Dinsdag: Dinsdag ochtend werd ik wakker, maakte me klaar voor de schooldag, zoals gewoonlijk en ik merkte dat ik echt heel erg moe was. Heel raar, want ik had genoeg slaap die avond. Maargoed, dus wij gingen gewoon naar school en toen we terugkwamen was ik nog steeds zo moe. Op school voelde ik me ook niet echt goed. Ik had geen honger, had het ijskoud en dan weer warm en was, zoals ik al had gezegd, heel erg moe. Dus thuis aangekomen ging ik naar bed. Na een avond geslapen te hebben realiseerde ik me dat ik me echt niet lekker voelde. Colin had medicijnen gekocht en ik had het gewoon rustig aan gedaan die avond. Ik sliep eigenlijk alleen maar. Colin zei dat als ik me niet goed zou voelen de volgende dag, ik thuis zou moeten blijven.. Maar lekker dan! Het was de laatste schoolweek! Ik wilde dat niet verpesten met ziek zijn! Ik ben nooit zien, en NATUURLIJK wel wanneer ik dat echt totaal niet wil.
Woensdag:

Woensdag was ik dus wel thuisgebleven. Een van onze katten, Bruce, vond dat wel gezellig natuurlijk. Ik had heel veel geslapen, alweer… Wat ook erg vervelend was, was dat ik de toetsen die ik gemist zou hebben dan opnieuw moeten doen NA die schoolweek. De dinsdag en woensdag die namelijk volgden waren “make-up days”. Maar ik wilde natuurlijk gewoon vakantie vieren! Ik wilde dus perse naar school donderdag en vrijdag.
Donderdag: Donderdag, nog steeds lopend als een zombie (zoals mijn gastouders mij noemden), liep ik rond op school. Colin had eigenlijk wel gelijk dat het misschien beter was als ik thuis was gebleven. Maar ik wilde gewoon perse naar school.
Vrijdag: Vrijdag voelde ik me wel al wat beter. En ik moest me ook wel beter voelen, want het was de laatste schooldag, EN als ik mij beter voelde, gingen we naar Disney. Dus ik kon best wel faken dat ik me geweldig voelde. Ik moest mijn laatste dag ook positief afsluiten. Ik moest alle mensen toch nog een laatste indruk van de Nederlandse exchange student geven? De lessen waren trouwens echt niet serieus. Omdat je sommige lesuren toets had, had je voor de rest van de dag niets. Het kwam die dag zo uit dat onze lunch super lang duurde. Was gezellig, hoor! We speelde het kaartenspelletje “UNO”. Ook namen we een paar foto’s :).

Het was trouwens echt heel erg vervelend om eraan te denken dat alles op school de laatste keer was. Dat maakte Julia en mij kinda sad. Maar gelukkig hadden we elkaar nog. Na school liepen we naar huis en toen was het tijd voor DISNEY! We pakten onze tassen in en vertrokken na het avondeten. We verbleven in een hotel in de buurt van de vier Disney parken (Magic Kingdom, Epcot, Animal Kingdom en Hollywood Studio’s.) We moet normaalgesproken trouwens een ticket voor alle parken apart kopen. Maar wij hadden een “Park Hopper” gekocht. Drie parken in 1 dag, dat was toch wel te doen? :) Die avond liepen we rond.


Zaterdag: Na uitgerust wakker te worden, was het tijd voor de parken. We gingen eerst naar Magic Kingdom. En je kan daar natuurlijk niet weggaan zonder Minni Mouse oren!


Na Magic Kingdom namen we de bus om naar Hollywood Studio’s te gaan. We gingen daar middageten en in “the tower of terror”. Dat is echt AWESOME! Als je de kans hebt, ga erin! Het is echt heel erg leuk! :)
Toen was het tijd om naar EPCOT te gaan. Het is een leuk park! Er was op een gegeven moment iets, waar je je eigen rollercoaster kon creëren, je dan in een stimulator ging zitten en je in je eigen ontwerp zat. Is dat niet ge-wel-dig?!
Na heel veel lopen waren onze voeten dood! We gingen die avond best vroeg naar bed!
Zondag: Zondag gingen we weer terug naar huis. I love alle uitjes die we hebben! :)

En toen was er weer een andere week dat voorbij was!

xo

Reacties

Reacties

mama

Weer een leuk verhaal. Wat leuk zo'n uitreiking. En wat hield dat academisch pakket dat in? Lekker hoor in het midden van de kano. Zou ook mijn favoriete plek zijn. Lekker alles bekijken en foto' s maken. Ideaal. X mama

Sharon

Hee Phylicia,

Wat ziet Florida erg prachtig uit daar vanuit de kano, en ik kan mij echt niet voorstellen dat alligators daar gewoon in het wild leven.... Wat voor dieren eten ze dan?

En mazzel dat je naar disney bent geweest! Lijkt mij super leuk.

xx Sharon

Phylicia

@Sharon Ze eten vaak kleine visjes, slakjes, soms een vogel, en whatever ze kunnen vinden! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active