Week 24

Week 24

Maandag: Maandagochtend stond ik op en ging rennen. Ik jogde samen met Brennan. Het was een korte afstand, maar dat maakt niet zo veel uit. Het was bloedheet, en de zomer is officieel nog niet eens begonnen! Die dag vervolgde Brennan en ik het shoppen weer. Hij had namelijk nog niet alles dat hij wilde/moest kopen, dus we gingen weer naar Wiregrass mall en later naar andere winkels. Brennan was op een gegeven moment moe van het shoppen geworden (watje), dus toen besloot hij dat dit vast wel een goed idee was:


Na een tijdje in winkels geweest te zijn, kwamen we thuis met tassen vol. Hij heeft dus wel genoeg kleding voor een tijdje. Die dag bracht hij mij trouwens ook naar een Spaans bakkertje, Don Pan. Hartstikke lekkere taartjes daar, zeg!

Dinsdag: Dinsdag ging ik weer rennen.. Hartstikke warm buiten, maar ik had het voor elkaar gekregen. Die dag gingen we naar het zwembad (Adolfo, Julia, Brennan and me). Na uren bij het zwembad gezeten te hebben, gingen we terug naar huis, om daar even snel avondeten te eten en om vervolgens naar de bioscoop te gaan. We zagen een wat oudere film ā€œthe Dictatorā€. Die film is grappig! :)
Woensdag: Woensdag gingen Brennan en ik wandelen in de morgen. We gingen naar ā€œthe woodsā€.

Brennan liet zien waar hij en zijn vrienden vroeger uithingen.

Dus, in sportkleding lopend door de planten, 100den spinnen om je heen, grote rode mieren, sommige planten die je niet aan kan raken.
Na het wandelen ging ik weer naar huis, om met Julia middageten te eten en om vervolgens naar de sportschool te gaan. Het behoort bij ā€˜the clubhouseā€™ en het zwembad en is dus gratis.

We hadden de apparaten gebruikt, gesquasht en zijn daarna weer naar huis gegaan.

Toen Julia en ik onszelf klaar hadden gemaakt om avondeten te eten, verlieten we het huis weer om te gaan bowlen met Adolfo en Brennan. Ik bowlde veel beter dan normaal! We zaten eraan te denken om eerder te stoppen, dus ik droeg mijn slippers weer, maar de anderen dachten ā€œlaten we gewoon nog 1 rondje doenā€. Dus ik, op mijn slippersā€¦ STRIKE! OH YEAH! En toen besloten we om het spel gewoon af te maken. Wat denk je? 3 strikes in totaal!

Awesomeness! Eerst speelden we trouwens de jongens tegen de meiden. Later was het stel tegen stel. Brennan en ik wonnen! Yay! And guess what? De meiden wonnen van de jongensā€¦ :) Proud!
Donsderdag: Donderdag was vooral een leuke dag voor Julia. Haar ouders kwamen naar Amerika. Zij verblijven in ons huis tot en met donderdag, waarna zij vervolgens een weekje in Miami verblijven, om dan terug naar Finland te gaan. Die dag gingen Tosia, Julia en ik op stap. We gingen naar de winkel, om dingetjes te kopen voor mijn verjaardagsfeestje/Juliaā€™s en mijn afscheidsā€feestjeā€. Dus de ballonnen waren besteld en nu was het dus afwachten. Colin zou vanuit zijn werk naar het vliegveld gaan om hen op te halen. Awww, dus de familie (op Juliaā€™s broer na) was weer herenigd na tien maanden. Die avond gingen we uit eten. We gingen naar Bonefish Grill. (Echt zo ontzettend lekkerrrr!)
Vrijdag: Vrijdag gingen we naar International Plaza. We gingen shoppen, rondlopen, gezellig doen, en uiteindelijk met zijn allen: Colin, Tosia, Julia, Adolfo, Juliaā€™s ouders, Brennan en ik, eten bij California pizza kitchen. Love that place! Wat trouwens echt super is, en ik heb geen idee waarom dat zo is, maar er is overal Sale! Love it! :) Ik moet alleen een BEETJE uitkijken met wat ik koop, want het moet natuurlijk ook nog allemaal mee terug. Dat is trouwens echt stressverwekkend, tassen inpakken! Nu maar hopen dat het allemaal past! Ik heb in ieder geval twee koffers. 1 is al gevuld (44 pounds, en 50 is max). Maar die ander moet ook nog! En vooral na Zaterdagā€¦ Oh gosh!
Zaterdag: Zaterdag was het tijd voor mijn feestje! Yay! De birthday cake was besteld en opgehaald. ITā€™S SO PRETTY!

Ik had alles een beetje gedecoreerd, we hadden eten, snacks, cupcakesā€¦ Nu was het wachten op de gasten. Rond een uur of drie kwamen de mensen binnen stromen. Het was hartstikke gezellig! Een ding dat ik niet echt leuk vond, was dat ik me realiseerde dat het voor sommige mensen de laatste keer was dat ik hen zou zien. Maar natuurlijk heb ik nog een paar weekjes.

Na gepraat te hebben, was het tijd voor mijn taart.

De taart was echt verrukkelijk! De frosting was geweldig, en de chocolade was zo lekker! Toen iedereen zijn stuk taart hadden gegeten, was het tijd om te cadeautjes uit te pakken. Oh my goshā€¦ Alle cadeautjes waren echt heeel erg leuk, maarā€¦.

HOE GA IK DAT OOIT MEE NAAR NEDERLAND NEMEN?! ā€¦ als je je bedenkt wat je already too much hebt? Maar dat zie ik later dan wel weer.
Zondag: Zondag was het vaderdag. In Amerika is het dezelfde dag als in Nederland. In Finland is het in November, dus dat is totaal verschillend. Ik ging lunchen met Brennan en zijn vader. We gingen naar een Spaans bakkertje, waar ik eerder heen gegaan was. Het was hartstikke lekker!
Daarna gingen Brennan en ik naar Walmart. Super interesting, i know. Ik ging naar Walmart omdat ik meer Poptarts ging kopen. En, waar ik al een tijdje aan zat te denken, was dat ik inside Walmart wil gaan filmen. Dus guess what? Dat heb ik dus gedaan. Beschamend? Ja, best wel, maar het is Walmart, dus daar is het OK. Ik wilde gewoon laten zien wat een dagelijkse supermarkt er in Amerika uitziet.

Geweldig gefilmdā€¦ :)
http://www.youtube.com/watch?v=w28H4--U8kU&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=aNAbQAM7HUk&feature=youtu.be

xoxo

Reacties

Reacties

Danni

WAT LEUKKKKK DIE FILMPJES!
Het is echt leuk om Brennan ook eens te horen praten. Echt leuk. Amerikaans. Awesome. En jij ook Phy! Je Engels, wauw.
En je verjaardagstaart is ook zo mooi! En groot!
En heel veel succes met al je cadeautjes meekrijgen.. Haha, anders vraag je aan Tosia en Colin of ze het achter je aan sturen ofzo.
Hahahaha. Oh, ik weet dat jij er minder zin in hebt, maar ik heb echt zo'n zin om je weer een knuffel te geven! Haha!
Liefs,
Dannique.

Sarina

haaaaay phily!

Hoe grooot die supermarkt haha! En leeuk die filmpjes!
En je hebt een heel leuke bday gehad zo te zien!! :D

En wat dan zei idd! Kan niet wachten tot ik je weer een knuffel kan geven!

xxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active