Week 23

Week 23

Maandag: Maandag ochtend dacht ik eraan om eens goed bezig te zijn, dus ik had besloten om eens te gaan rennen. Het was wat moeilijker dan ik dacht, want het was bloedheet, maar het was toch een goed begin van de dag. Omdat Brennan en ik zes maanden samen waren die dag, hadden we besloten om iets leuks te gaan doen. We gingen go-carten en mini golfen. Het was hartstikke gezellig! Hij verraste me toen hij mij op kwam halen. Hij kwam namelijk aan met een bosje bloemen!

Zo schattig! Waar het go-carten was was trouwens ook een game hall. Dus we liepen daar ook nog een tijdje rond. Het was echt een leuke en gezellige dag! :) Oh, EN het was bloedheet. ZOMER! :D
Dus een koud drankje was heeerlijk!

Vooral na het minigolfen!

Dinsdag: Dinsdag ging ik naar Corinne toe. Haar zusje had een verjaardagsfeestje, dus er waren veel mensen in hun huis. We gingen zwemmen, want het was bloedheet, voetballen en renden steeds van en naar het zwembad om spullen te pakken. Die avond aten we pizza, en keken we pretty little liars.
Woensdag: Woensdag ging ik weer naar huis. Colin had pasta gemaakt, dus we aten dat, terwijl we F.R.I.E.N.D.S. aan het kijken waren. Na het eten hadden we allemaal zin in een dessert. Dus we gingen naar Steak N Shake. I love hun Chocolate-Banana shakes! Ze zijn zo lekker! Na het dessert gingen Julia en ik weer ons eigen ding doen. Ik ging naar Brennan toe.
Donderdag: Donderdag was het een regenachtige dag. (ALWEER! Het leek Nederland wel.) Omdat Tosia en Colin natuurlijk nog gewoon naar het werk moeten, zijn Julia en ik alleen thuis totdat zij terug van het werk komen. Die dag hadden we eerst niet zoveel geplant. Ik ging met Brennan naar de supermarkt, want ik moest een paar dingetjes kopen. Rond lunchtijd gingen we naar Subway om een sandwich te eten. Love it! Toen ik thuiskwam had ik pudding met bramensap gemaakt, voor later die dag. Ronja en Lucia, twee andere exchange studenten, kwamen samen met Tosia naar ons huis. (Tosia had hen namelijk opgehaald.) We speelden het kaartspelletje UNO totdat Colin thuiskwam van het werk. We gingen die avond uit eten. We gingen naar Bonefish Grill. Oh My Gosh!! Dat is zooo ontzettend lekker. Ik had “Sea Bass” gegeten. Gosh, ik kan bijna zeggen dat dat het lekkerste vis is dat ik ooit heb gegeten! Ze hadden daar ook “Bang bang shrimp”, iets waar zij bekend om staan. Zo ontzettend lekker! Na het eten gingen we weer terug naar huis, om gezellig te doen en om een basketbal wedstrijd op tv te kijken.
Vrijdag: Vrijdag stonden we vrij vroeg op om onszelf klaar te maken. We gingen naar IHOP (International House Of Pancakes) om te ontbijten. Crêpes met nutella, aardbijen en banaan! YUMMY! Vanuit IHOP gingen we naar Busch Gardens. Het was de laatste dag dat we met z’n vieren naar Busch Gardens zijn gegaan, want het was bijna tijd voor Ronja om terug naar Noorwegen te gaan. Zo raar om gedag te zeggen. Steeds meer en meer exchange studenten vertrekken vanuit de US om naar hun home countries te gaan.

Dus we gingen in de achtbanen, liepen rond en hadden het gezellig! Wat alleen een beetje bok was, was dat het op een gegeven moment begon te regenen. En alle achtbanen, waterattracties en whatever else was gesloten. Lekker dan. Gelukkig waren we in alles geweest waar wij in wilden. Het laatste waar we in waren geweest was een waterattractie.

We waren nat! Maargoed, wat wil je dan ook als je daarin gaat? :)
Zaterdag: Zaterdag begon relaxt. Colin had cinnamon roles gemaakt, love it! en ondertussen keken we So You Think You Can Dance en een stukje van Sex and the City 2. Daarna was het tijd voor actie. Julia en ik gingen de tuin weer onder handen nemen. De regen laat het gras zo snel groeien. En aangezien Colin nog steeds last van zijn voet heeft, helpen wij hem uit!
In de avond ging ik met Brennan shoppen. Zijn vader wilde namelijk dat hij nieuwe kleren ging kopen, dus ik ging mee! :) En dat was maar goed ook, want anders had hij niet echt veel gekocht!
Zondag was een relaxte dag thuis. We sliepen uit, keken “Honey 2”, gingen naar CVS om foto’s uit te printen, want Julia en ik hadden namelijk een nieuw “project”. We gingen een collage maken voor ons afscheidsfeestje/mijn bday. (June 16th) We waren daarmee bezig, aten ijs en voor avondeten hadden we zalm. ZO LEKKER!

En toen was er weer een week voorbij!

xo

Reacties

Reacties

Jamie

Wat leuk weer allemaal Phy! Goed dat het steeds regent, kan je vast wennen voor als je terug komt haha! En je schrijft een hele grappige zin, helpen wij hem uit hihi.

xxxx

Phylicia

Haha, ja! Dat had ik ook al gezegd, dat het Nederlandse weer me op zat te wachten! En over die zin... Hoe zeg je dat dan?? :$ Want het is "help him out" in het Engels! Ik vind dat het logisch klinkt! Haha!

Oma

Wat een lieverd is Brennan.
Jij wordt wel verwend door hem.
Liefs xxxxx Oma.

Mama

Hai hai, Wat gaat zo'n week weer snel hè. Was de vader van Brennan tevreden met de kleding die Brennan uitgezocht had. Vond hij zelf al dat hij genoeg had?
Jongens snappen ook niet veel van shoppen, maar gelukkig was jij mee om hem daarmee te helpen.
X mama

P.S. Wij zeggen gewoon "We helpen hem". Dat is al voldoende....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active