Going back to the sunny Florida

Going back to the sunny Florida

De zesde dag gingen we terug in de richting van Florida. Het was onze laatste hele dag op het schip. De hele dag door gingen we gezellig doen met alle mensen van club O2. We hadden spelletjes, zoals een glijbaan race

(haha), aten heel veel ijs, hadden weer een karaoke en hadden een laatste “dans avond”.

Het was echt hartstikke gezellig. We vonden het allemaal wel jammer dat het alweer over was. Die avond gingen we in plaats van 3 uur naar bed, maar wat later. We hadden 1.5 uur slaap die nacht.. Niet echt heel erg veel, maar dat maakt niet uit.
Zondag haalde Gina ons weer op. We gingen naar huis, pakten onze koffers weer uit en hadden een slome dag, die dag.
Gosh, mensen hebben echt een vakantie nodig na een vakantie te hebben gehad. We waren altijd wel iets aan het doen! Colin en Tosia zeiden ook dat Julia en ik probably alles van het schip hadden gezien. Maar goed ook, want mijn eerste cruise ervaring was echt geweldig! Had het echt heel erg naar mijn zin!

Aan de ene kant was ik klaar voor school, again, maar aan de andere kant wilde ik daar nog wel even blijven. Of gewoon al mijn slaap inhalen dat ik had gemist (en dat is misschien iets van 15 uur?)

xo

Reacties

Reacties

Oma

Ach je moet er iets voor over hebben.
Wat een belevenis Super hoor.
Liefs Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active