Onderweg

Onderweg

Dus dan kom je op een huge boot, je slaapt er een nachtje en de volgende dag word je wakker met water als uitzicht vanaf het balkon. Zo vreemd, je ziet NERGENS land!

(Oh, trouwens, de dag ervoor, in de avond toen Julia en ik steeds aan het heen en weren waren, was er een fotograaf die echt heel graag een foto van ons wilde maken. Dus op een gegeven moment zeiden we; waarom ook niet? En aan het einde van de week hadden we de foto’s gekocht.)

Maargoed, dus de eerste echte hele dag op de boot. Ik heb geen idee hoe laat we opstonden, maar het moest voor 11AM zijn geweest, want we hadden ontbeten bij het buffet. Men, ze hadden zo veel lekkere dingen! Dus, natuurlijk, we zaten allemaal weer lekker vol.
Na het ontbijt gingen Julia en ik naar club O2. Ze hadden namelijk een schema, en die had ik gepakt zodat we daar altijd naar konden kijken. We gingen een karaoke doen. Oh my gosh, ik had dat nog nooit gedaan, maar het was grappig! Haha! Marquis en ik zongen “Magic”. :)

Later die dag speelden we het kaartenspelletje spoons, de jongens speelden games, en toen was de club gesloten (rond avondeten). Dus Julia en ik gingen avondeten (Tosia en Colin lieten ons doen wat we wilden) en daarna naar de kamer. Julia had m’n haar weer gedaan en we gingen weer naar de club! :)

Daar aangekomen, waren we gewoon gezellig aan het doen en op een gegeven moment speelden we Jenga!

Dat is best lastig om te doen op een schip!! Ok, dus even over mijn naam: Philly Cheese, echt iedereen wist mij als Philly (Cheese). En Marquis had er zelfs een lied op gemaakt, met dans! Haha!

Dus na het sloom doen en gezellig doen, was er muziek.

Mensen waren supposed to dance, maar dat deden ze niet. Er was 1 lied waar ze WEL steeds op dansten: cupid shuffle, (etc. liedjes zoals de cupid shuffle) en de WOBBLE!!!!
(Dat is niet de dans, maar dat kan je vast wel opzoeken. En misschien weten jullie daar allang al van!) I loved it! Het was echt gezellig! :)
Dus toen de club weer gesloten was, gingen de gezellige mensen gezellig doen. Het werd een gewoonte om trouwens elke avond bij de pizza plek te stoppen. Dat was namelijk letterlij 24/7, net als het ijs. De buffet spullen werden na een tijdje opgeruimd. Dus while we’re hanging out, ontstaat er een lied: In the club. En de hele cruise zat iedereen dat te zingen. (Je kan letterlijk whatever zingen)
(Oh, btw, mensen lachen omdat Hannah (naast mij) knort als ze lacht.

Maargoed. Dat was het wel zo’n beetje m’n tweede dag van m’n cruise. :)

Xo!

Dannn

HOI PHYYY!
Wat een awesome lied. Hahahahha. Ik ging stuk.
Echt, zo koel die cruise! Maar ik snap eigenlijk vrij weinig van die club O2, ofzo.. haha .. xd
Liefs,
Dan

Phylicia

Hahaha, welk lied? De "Philly Cheese" of de "in-the-club"
En op het schip waren meerdere "clubjes" voor meerdere leeftijden.
Vooral voor de kleinere kinderen zodat zij zich niet vervelen.
Wij vonden een groep van 15-17 en iedereen daar was superaardig. Er was een groepsleider enzo, en we hadden een heel schema voor de week (dus dat ook mensen met die leeftijd zich niet gaan vervelen). Er waren namelijk ook casino's enzo, maar daar konden wij natuurlijk niet heen.
Get it??? :)