Week 17! THE CRUISE WAS ALMOST THERE!

Helleu!

Hier is een andere update van week 17!
Maandag: Maandag was er niet echt veel gebeurd. We gingen naar school, hadden toetsen.. En dat was het eigenlijk wel zo’n beetje.
Dinsdag: Dinsdag gingen Brennan en ik WEER opzoek naar mijn prom schoenen. Brennan is te lief, hij wilt me echt overal heen brengen! Dus we gingen naar Brendan mall, en om eerlijk te zijn ik had het al een beetje opgegeven. Ik dacht dat ik gewoon schoenen moest gaan kopen die ik eigenlijk niet zo leuk vond, en daar maar gewoon mee moest leven. Maargoed. Dus wij gingen naar de mall, en gingen winkel in en winkel uit, zoals we dat eerder al hadden beleefd. En ik begon de hoop al op te geven. Dus op een gegeven moment lopen we langs een winkel “bakers”, en Brennan vraagt me; wil je naar binnen gaan? Dus ik antwoord hem: waarom niet… EN THANK GOD! There were my shoes! They’re so pretty! Ze waren echt perfect! Ik ga alleen geen foto plaatsen, want dan zijn jullie “surprised” met het “eindresultaat”. Ik kan niet wachtend to prom! (19 mei) Ik heb echt alleen geen idee wat ik met mijn haar en make-up ga doen! En ondertussen moeten we ook nog plannen gaan maken met andere mensen (want gaan we samen daarheen/ergens eten/huren we een limo –veel mensen doen dat, maar ik denk niet dat wij dat gaan doen. Zou trouwens wel echt geweldig zijn!), dus we zijn nog niet klaar met het gestres! De basis is er iig al voor mij; jurk, schoenen, en afspraken voor haar, make-up en nagels.
Woensdag: Woensdag was weer een gewone schooldag. In de avond ging ik weer gezellig doen met Brennan. We gingen naar “Coldstone” (LOVE THAT ICE CREAM PLACE!) en ik bleef bij hem eten.
Donderdag: Donderdag hadden Colin en Tosia gezegd om geen plannen te maken voor die dag. We hadden namelijk gepland om onze tassen/koffers in te pakken voor de cruise! Toen Tosia thuiskwam gingen we lopen (snel wandelen). Julia en ik gingen naar de supermarkt want zij moest nog wat kopen voor de cruise. Ik ging gewoon gezellig mee. We aten die avond subs @ subway! Love it!
Trouwens, ook die dag, Brennan had de prom tickets voor ons gekocht! Lief he?

Vrijdag: Vrijdag ging ik mijn koffer verder inpakken. Daarna ging ik naar Brennan en dat was de laatste keer voordat de cruise begon. Julia had die dag trouwens een dance practice.
Zaterdag: Zaterdag stond Julia in het aandachtspunt. Ze had namelijk een performance! Dus ik kon lekker in het publiek zitten en gewoon kijken. Julia zelf was natuurlijk hartstikke nerveus. Het was een leuke dans voorstelling. Die avond vierden we trouwens Colins verjaardag, alvast. We gingen naar Chilis om daar avondeten te eten. Na het eten gingen we naar huis en keken we een film: The girl with the dragon tattoo. Best een goeie film. :)

En toen was het tijd voor de cruise!!!

xo

Reacties

Reacties

Oma

Wat is Brennan een schatje .Hij verwend je wel zeg.Mooie foto s. van de cruise je hebt vast wel erg genoten denk ik.Hier in nederland moet je helemaal afkicken van al die verwennerij veel liefs van oma.xxxxxx

Mama

Brennan is inderdaad veel te lief. He is spoiling you, maar dat heb ik al eens eerder gezegd. Die film die je gezien hebt is van die Trylogie (drie opvolgende boeken) die ik gelezen heb. Papa en ik hebben die films ook in het Zweeds gezien. De Amerikaanse versie moeten we nog kijken, maar dat gaan we zeker doen. Het blijft goed, in welke taal dan ook. Ben benieuwd naar het verhaal over de cruise. De foto's zijn in ieder geval al super. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active