Week 16; MUDRACE!

OLA!

Sorry voor de late(re) update! We zijn zo ontzettend druk geweest de afgelopen dagen! En zondag (29e) gaan we natuurlijk op een cruise trip! HERE WE COME SPRINGBREAK #2! Haha, veel mensen van school zijn jaloers. Want wie wilt nou niet naar Mexico, Honduras, Belize en Cayman Island?

Dus ja. Week 16.

Maandag: Maandag was er niet echt veel belangrijks. Tosia en ik renden weer (4 miles), want ik moest natuurlijk wel in vorm blijven voor de mud race, en na het rennen gingen we baantjes zwemmen, en LETTERLIJK door het water rennen. Haha, dat moest er wel stom uitzien. Maar we hadden een reden! Ik moest er toch klaar voor zijn om door de modder te rennen? En ik had daarvoor mn spieren heel anders getraind: Lang rennen, op een rustig tempo. Nu zou ik een kortere afstand doen, met obstakels! De route is trouwens 5K (=3.1 miles). Ze noemen alle 3.1 mile routes een 5K route. Just letting you know. :) Die avond hadden Tosia, Colin, Julia en ik een movie night. Monday Movie night! We keken een oudere film “16 candles”. Best leuk, oudere films! We hadden besloten om andere “hits” van de 80’s later te bekijken! :)
Dinsdag: Dinsdag ging ik gezellig doen met Brennan. Na school gingen we naar de supermarkt, kochten sandwiches en snoepgoed en reden we naar een park. We gingen namelijk picknicken! :D LOVEIT!


Yummy!

:)

Woensdag: Dus dinsdag kreeg ik een sms van Tosia. We hadden namelijk een schema voor woensdag met wat we die dag eens gingen doen. OK. Komt ie dan: 8 mile route (running), dan naar het zwembad om 10 baantjes te doen (we doen trouwens altijd tien), dan lopend naar huis (snel lopen), dan 100 keer touwtje springen (MEN! Ik was daar zo veel beter in toen ik jonger was!), 50 leg-lifts per leg, en dan 50 squads. OH MY GOSH! We deden dat dus echt. En ik was niet eens sore! (Nederlandse woord weer vergeten…) Dus die avond waren Tosia, Colin, Julia en ik weer sloom aan het doen, en we keken wat tv. Op een gegeven moment hadden Julia en Colin trek in iets van ijs. Dus ze begonnen te praten over “Frosties” van Arbies. (Een soort Mc Donald, maar dan anders). Dus zij gingen dat ophalen.. Heb ik trouwens ooit verteld dat ze hier OVERAL “Drive-through’s” hebben?? Letterlijk ALLES! Ik bedoel, dat Mc Donalds dat heeft, is logisch, want dat hebben we ook in Nl. Maar Starbucks, Arbies, Chick-fil-A, Burgerking, er is zelfs een drive through ATM machine (pinautomaat) die we altijd gebruiken, of een drive through apotheek. Yep. Alles drive-through. Dat is ook best logisch in het land van de auto. :) Ik had trouwens een vraagje, in “gas stations” in Nederland, ga je altijd naar binnen om te betalen? Want hier doe je dat trouwens niet. Kan ik me even niet meer herinneren. :)
Donderdag: Donderdag na school ging ik weer met Brennan uithangen. Dit keer was het niet om het gezellig doen (ik bedoel, of course ook), maar we hadden een doel. Of beter gezegd, ik had er 1. Ik moest namelijk nog schoenen voor prom vinden. OH MY GOSHHH! Ik was echt wanhopig die dag, want we waren LETTERLIJK elke mogelijke winkel ingegaan voor schoenen. Misschien was ik te kieskeurig, maar ten eerste wilde ik niet 1000den dollars voor schoenen betalen. Ik bedoel, als mijn schoenen 50% van mijn jurk waren, vond ik het al te veel! Dus we zochten verder. En ik wilde ook geen schoenen kopen die ik een beetje leuk vond. Dat was dus echt een drama. Op een gegeven moment (nadat we alle winkels gehad hadden), zijn we naar huis gegaan.
Vrijdag: Vrijdag gingen Corinnen en ik na school gezellig doen. Dat was echt een tijd geleden! We hadden afgesproken om naar de bioscoop te gaan.
We gingen naar “the lucky one”. OH MY GOOOSSSHHH! LOVE THAT MOVIE! Het was echt een geweldige film! Wat trouwens echt zo raar is, is dat 'the vow' een ander film van de makers van the notebook pas is uitgekomen in Nederland! Hier was die er al voor 2 maanden! VREEMD! Btw, morgen als we weggaan (de cruise), ga ik lekker het boek lezen 'the hunger games' dat ik van Corinne heb geleend. Die film is echt geweldig! En 'the lucky one' too!!! Voor avondeten gingen we trouwens naar Chick-Fil-A; Corinne’s favorite! Ik hou echt van Chick-fil-A! :)

Zaterdag: Zaterdag was het eindelijk weer weekend! Die dag had Julia dance practice, en ze had geen “ride” to go there. Dus ze vroeg of Brennan (en ik) dat wilden doen. Dus we reden heen en weer, hadden donuts gegeten (Muhahaha, die zijn zo lekker), en toen we Julia weer hadden teruggebracht, keken we een film: the Sitters! Een grappige film! :D
Zondag: Zondag was het zo ver! De Mudcrusade! Mud race, here Tom and I come! Ik had een shirt met de woorden “Tom & Philly” gemaakt en rond een uur of 11 vertrokken we.


Aangekomen op onze bestemming, maar ik ben nogsteeds schoon!

Brennan ging mee, want hij wilde ons zien rennen. Haha. Ik had een oud wit shirt aan en na de race was het geel/bruin/vies! Hahaha! Het was echt ontzettend koel om te doen! Leuk om te zeggen dat ik dat heb gedaan, toch? Het is ook niet echt te lang (vergeleken met de halve marathon), dus gemakkelijk vol te houden! Om eerlijk te zijn, ik was eerst wel een beetje bang dat de obstakels het echt heel erg zwaar zouden maken! Maar dat was niet het geval! Tom had het wel moeilijker, maar we gingen erdoorheen als een team! Ze hadden trouwens heel veel plaatsen tijdens de race waar mensen stonden en foto’s maakten. De foto’s staan alleen nog niet online, wat best jammer is! Maar ik zal het wel posten als ze er staan! Want ze maakten echt koele foto’s! Bijvoorbeeld; Tom en ik springend over vuur! Is dat niet stoer!



Dat was de update voor week 16. Na de cruise krijgen jullie meer te lezen, want we gaan nu namelijk naar Julia’s dance performance! Zin in! Ik kan nu lekker zitten en kijken (want ik ben gestopt met dansen).

xoxo!

(Jullie zien me terug in mijn foto’s –hopelijk- een STUK bruiner!!!)

Reacties

Reacties

sarina

Koeel verhaaal! Enn of je niet al genoeg bruin bent tsss!
Xxxxx

Oma

Moet je nu nog bruiner worden.We steken steeds witter af bij jou.leuk hoor dat je die modder race hebt gelopen. geniet van de cruise.Ik ben nieuwschierig naar het volgende verhaal. xxxxxx oma.

Sharon

O die mud race is cool! In nederland heb je dat ook een soort van he. Een prutrace heet dat hier, dan ga je door de sloten. :P

En je betaald hier bij een benzinestation meestal wel binnen!

Oh the lucky one wil ik ook graag zien, alleen jammer dat Zac erin speelt. :P
En de boeken van the hunger games zijn gaaf! Je wilt ze gelijk allemaal lezen.

xx

Mama

Nog bruiner.... Nee, niet doen.... Het is al genoeg zo.
Geniet van de cruise. Ben benieuwd naar je verhaal daarover.
XXX

Phylicia

@Sarina; hehe! Nope! You said I couldn't beat you, so I'll have to at least try!!!
@Oma; coming soon! (probably within one week!)
@Sharon; Thank you for answering the question! Haha! Dus je hebt dat echt nergens? Het buiten betalen? En misschien kan ik de prutrace in Nederland wel doen! Hartstikke leuk! Dus jij hebt alle boeken al gelezen?
@Mama; DACHT HET WEL! :D

ron

nog bruiner

Dad

Hi Phylicia, wat een leuk modderig verhaal weer, en bruin worden waar iedereen het over heeft, ja dat kan je goed bruin worden en zeker daar waar het alleen maar mooi weer is pfff lekker dan. hier regen storm en regen met af en toe een zonnetje. Phylicia thanks for the story en enjoy the cruise. XXX

Dannique

Phyyyy!
ZO LEUK! --> uithangen. Hihi. Lief.
En idd, op benzinestations idd binnen betalen. :)
Geniet van de cruise meis en tot snellie. :D
Woopwoooop.
xxxx

Jamie

Hooi Phy!
Echt vet die race!
Maar hier in Nederland heb je soms wel benzinestations waar je niet binnen hoeft te betalen hoor! Dan doe je gewoon je pin en dan ga je tanken en dan heb je betaald. Je hebt er daar als vlak bij de mac (als je met de fiets gaat) een :)

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active