Bowling, boats, and Big Lu

Goede -morgen, -middag, -avond! (:

Mijn (school)week begon voor mijn gevoel op dinsdag, deze week, omdat we net terugkwamen van ons weekendje weg.
Ik heb trouwens nog een filmpje van tijdens onze spring break. Tosia’s en mijn work-out. Het ziet er echt ge-wel-dig uit. Kiek maar:

http://www.youtube.com/watch?v=rmuYTzZNv4g&feature=youtu.be

Maargoed.
Dinsdag: Dinsdag was het dus weer tijd om terug naar school te gaan. We hadden niet veel gemist. Veel leraren deden niet veel de maandag na de spring break, dus we waren niet overspoeld met huiswerk. Op school deden we weer een kaartspelletje. En de schooldag was verder niet echt bijzonder. We wilden gewoon weer vakantie, ondanks dat wij een extra dagje hadden. Maar Julia en ik kunnen natuurlijk niet zeuren, want wij hebben een extra week vakantie, die iedereen op school niet zal hebben. Yep, we hoeven niet naar school dan. Lekkur! De vakantie zal met jullie meivakantie vallen. Na school ging ik rennen met Tosia. Ben vergeten hoe lang we gingen rennen, maar ik weet wel dat ik mijn nieuwe schoenen heb gebruikt! Voor de eerste keer, yay! Over rennen gesproken, ik weet niet of ik echt heel erg duidelijk was in mijn laatste update. Colin heeft zijn voet dus geblesseerd. Hij had zich opgegeven voor een mudrace, en kan die nu niet doen. Hij had mij gevraagd, eerst voor de grap, of ik die wilde gaan doen. Als je iets wilt opzoeken, dit is de website: http://mudcrusade.com/ Ik heb er echt zo veel zin in! Ik kan mijn oude schoenen nog een “laatste eer” geven door die te gebruiken. Want mijn schoenen (en kleren) zullen geruïneerd zijn na de race. Maargoed! Ik heb er zin in!
Na het rennen ging ik gezellig doen met Brennan. Er staat een kleine kermis bij de Wiregrass Mall (en super klein… Als je het ziet, denk je bijna; Waarom staat dat er?) Het was de eerste keer dat die kermis er trouwens stond, want niemand (gastouders, Brennan, mensen op school) hadden er ooit van gehoord. Daarna gingen we ergens een ijsje (frozen yogurt) eten. :) Likeitalot!

Woensdag; Een voordeel van een schooldag minder, is dat het zo snel alweer woensdag is! Na school ging ik zwemmen met Tosia. We hadden een “familie diner” (niet dat we anders niet samen eten, maar dit keer hadden we een “groter” avondmaal). Na het eten keken we tv. Op een gegeven moment zaten we te praten over ijs en we kregen daar ontzettende trek in. Dus Colin, Julia en ik gingen naar Dairy Queen (DQ) en namen een blizzard. Ik had een Caramel Cluster Pie blizzard. Gosh, dat was lekker!
Donderdag: Donderdag gingen Tosia en ik weer rennen. Big Lu (de bijnaam voor het Duitse meisje, Luisa) ging die dag weer terug. In de avond ging ik met Brennan naar Cheesecake Factory. We hadden een heerlijke pasta, en een geweldige cheesecake! Gosh, love that place! Ze geven je alleen bokveel eten, dus je kan alles (letterlijk) met iemand delen.

Toen we na het eten naar huis wilden gaan, zagen we een Ferrari. Cool he? :) Best wel een mooie auto, maar de Fiat 500 is leuker. :) Wat trouwens grappig is, is dat veel mensen WETEN dat ik die auto leuk vind, dus ze laten me steeds weten wanneer ze er 1 op de weg zien, haha. Trouwens, donderdag ochtend, toen we op weg naar de busstop waren, rook het een beetje vreemd in de lucht. Wat bleek, er was vuur op de grens van Georgia en Florida. (Later hoorde ik dat het in Jacksonville was.) en door de wind woei dat naar het zuiden, dus wij roken het ook. Wat ook trouwens een beetje toevallig was, was dat toen Tosia en ik gingen rennen, we opnieuw vuur roken. Maar dit keer kwam het van onze school. Ik heb nogsteeds geen idee wat nou in het vuur stond, maar er is niets kapot ofzo, want anders hadden we daar wel wat van gemerkt of gehoord.
Vrijdag: Vrijdag kwam Vince, een vriend van Tosia en Colin, naar ons huis. Hij bleef bij ons eten. Nadat hij naar huis gingen, had Colin zin in cake. Hij zei dat hij zijn verjaardag al een beetje wilde vieren, haha. (Zijn verjaardag is de 29e, wanneer we een cruise hebben). Dus Tosia ging naar de winkel, om cake te kopen. En toen ik dat zat te eten, bedacht ik me dat iemand eigenlijk wel gelijk heeft. We zijn altijd aan het eten, of we gaan naar het strand, haha! Maar we eten echt niet zo heel veel, hoor! :)
Zaterdag: Zaterdag gingen we naar vrienden van Tosia en Colin. Zij hebben een huis aan het water (hun huis is echt ge-wel-dig), een boot, een zwembad en een hot-tub.

We namen de boot, en vaarden naar Tampa. Het uitzicht op het water is echt geweldig! We vaarden langs geweldig grote huizen. Er was zelfs een baseball playervan NY, die een huis had laten maken aan het water. Hij had drie huizen/plekken waar huizen stonden gekocht, een eigen huis laten bouwen en woont daar nu. Hij had 3 jetski's, en een grotere boot. En dat huis, oh gosh. Dat was trouwens niet de enige, hoor. Er waren meerdere grote en mooie huizen.

We aten middageten bij ‘Ricks on the water’ en vaarden weer terug naar hun huis.

Downtown Tampa:

Toen we daar aankwamen waren we gewoon gezellig aan het doen, we zwommen wat

(omg. Mijn Nederlands is echt niet goed. Ik wilde “zwemden” schrijven) en kletsen wat.

We bleven avondeten en vertrokken rond een uur of negen.

De zon maakte ons zo moe, dat we naar bed gingen toen we thuiskwamen.
Zondag: Zondag, vandaag dus, hadden we een bowling dagje met ander exchange students. AYUSA had dit geregeld. Het was erg gezellig.

AYUSA regelt een paar dingen per jaar, maar omdat het zo gezellig was, vind ik het wel leuk als dat wat vaker gebeurd. Niet dat ik niets te doen heb, want we hebben altijd wel wat te doen, maar toch! Het lijkt me wel leuk! Toen we terugkwamen gingen we gewoon gezellig doen. Strakjes gaan we avondeten en dan begint er morgen weer een nieuwe week!

XO

Reacties

Reacties

Mama

Like you story....
...Maar inderdaad dat Nederlands. Je mag straks wel een cursus Nederlandse grammatica gaan volgen..
XXX

Jeff

Ja inderdaad Oma, straks spreekt ze alleen nog maar engels. Maar Phylicia wat een mooi verhaal weer en wat doe je toch veel. Super zwembad trouwens met de verlichtig aan s'avonds. Kanjer geniet er nog van en dikke knuffies van mij..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active