Celebrate life! :)

Hoi hoi!

Maandag: Maandag kregen we onze rapporten opschool. Mijn laatste rapport had ik alleen maar B’s en vooral Colin was een beetje teleurgesteld. Niet dat het slecht is natuurlijk, maar Colin verwacht van Julia en mij dat we goede cijfers hebben (dus vooral A), omdat hij weet dat het voor ons makkelijker is. Hij vroeg daarom ook met ons vorige rapport of wij minder aan school deden. Ik ben blij met B’s. Ook met C’s (denk ik) want ik moet dat op zijn minst hebben, en het is gemiddeld wat veel mensen hebben. Ook al is onze school een “A school”. Het gemiddelde van de school is dus een A. Maargoed, mijn rapport nu is ABBABA. Drie A’s en drie B’s. Best goed, huh? :) Die dag na school kwamen John Gamba en Kelly naar ons huis, want de volgende dag hadden we een presentatie. We waren daar een tijdje voor aan het werk en later gingen zij weer naar huis. We stuurden ze eigenlijk eerder ons huis uit, want wanneer Tosia thuiskwam, gingen Julia, Tosia en ik rennen; 4.4 miles. Dat werd wel eens wat na een week niets doen, omdat we aan het uitrusten waren van de halve marathon. Niet dat we die hele week moe waren, maar we hadden gewoon een weekje vrij genomen.
Dinsdag: Dinsdag hadden we de presentatie voor anatomie. De presentaties hier zijn zo niet serieus. We lezen letterlijk de PowerPoint voor aan de klas. En de lerares vond het helemaal geweldig. Wij moesten een onderwerp kiezen over de zintuigen, dus mijn groep had: het reukvermogen. We waren de eerste van de klas die het “presenteerden”. Na school ging ik met Tosia zwemmen. Eindelijk gingen we het zwembad meer gebruiken. We deden 10 baantjes. 1 baantje telde als heen en terug, dus eigenlijk als je het letterlijk per baantje bekijkt, deden we 20. Dus dat was wel een work-out. En ondertussen lieten we de zon het werk doen om bij te bruinen. Niet dat we erg verkleurd zijn ofzo, maar het gaat om het idee. Na het zwemmen, had ik een salade gegeten en toen ging ik naar Brennan.
Woensdag: Op school, tijdens lunch, kwamen we erachter dat we nieuwe lepels hadden. Iedereen was blij met dat de “spork” weer terug was (spoon/vork). Het eet alleen niet echt geweldig, maar het is toch grappig. We gebruikten die lepels om het spelletje “spoons” te spelen. Voor mensen die nog nooit van dit kaartspelletje hebben gehoord, het is echt superleuk, supermakkelijk en lekker snel om te spelen! Je kan het vast wel Googlen! Maar het is echt superleuk om te doen! Vooral met een grote groep. En je hoeft trouwens niet met lepels te spelen, voordat de “spork” terug van weggeweest was, gebruikten we stiften en “hand sanitizers”. Na school ging ik zwemmen met Brennan. Ik deed weer 10 baantjes (dus eigenlijk 20) en na het zwemmen heb ik 4 miles gelopen met Julia en Tosia. ’s Avonds hadden we een “family dinner” en we maakten caramel apples. Oh my gosh, die zijn zo ontzettend lekker! <3 LOVE IT! Ik kan het alleen niet normaal eten, want ik brak het stokje die aan de appel zat. Lekker dan. Maargoed, maakt niet uit!

Die avond keken we TV, interception. Een leuk Tv-programma. You should look it up! :)
Donderdag: Donderdag bracht ik mijn laptop naar school. Super handig! Ook handig, je huiswerk in klassen zoals anatomie doen. We doen daar namelijk niet echt veel, dus we hebben dan geen huiswerk. Die klas waren mensen presentaties aan het doen, maar de lerares maakt het niet zo heel veel uit, denk ik. Ik bedoel ze weet dat niet iedereen oplet, of andere dingen doet, maar ze doet helemaal niets! Wat trouwens een beetje zielig is voor haar, is dat ze echt van “het derde lesuur” houdt. She loves our class! Maar dat is helemaal niet logisch, want zo “geweldig” zijn we helemaal niet. We “luisteren” naar haar, maar niet echt. Als we werk hebben, kopieeren we altijd elkaars werk. En zij moet dat wel doorhebben! Onze cijfers zijn goed en ik heb echt GEEN IDEE hoe dat kan, want ik zou echt veel harder moeten werken om een A of een B te staan voor anatomie, maargoed. Ze vindt onze klas leuk. Ze heeft ook vaak “leukere” opdrachten dan voor andere klassen en zegt vaak hoe blij ze met onze klas is. Poor teacher. Maargoed, als zij dat denkt.. Whatever! Donderdag hadden we trouwens ook een “take-home-test” mee naar huis gekregen. Zo ontzettend raar. Wel lekker natuurlijk, maar als leraar moet je toch doorhebben dat de studenten internet gebruiken voor alle antwoorden! Of op zijn minst de notities! De laatste presentatie die dag was trouwens wel leuk. Het was over “taste”. En ze hadden ook eten mee. Zoet, zuur, “bitter” en zout: chocolade, zure snoepjes, azijn chips en een “corndog” (gefrituurd iets met een knakworstje erin). Lekkurrr. :)

Na school deed ik een beetje huiswerk, mijn blog bijgewerkt (lekker interessant) en toen Tosia thuiskwam gingen we weer zwemmen. Opnieuw 10 keer op en neer. :) Brennan deed ook weer met ons/mij mee. En Julia en Adolfo waren gewoon aan het “zonnen-zonder-zon”.

Toen gingen we weer naar huis, aten wat en gewoon lekker relaxen: TV kijken. Wat erg opvallend is, is dat we meer TV kijken de afgelopen weken. Want ik keek/kijk hier echt bijna geen TV! Maargoed. :)

Vrijdag: Vrijdag was de laatste dag van de schoolweek en een dag voor de Springbreak! Tijdens anatomie hadden we cupcakejes en brownies. Het was heerlijk! Wat trouwens zo “Oh-My-Gosh” was vrijdag, was dat ik TOTAAL vergeten was om mascara op te doen. Dat klinkt niet echt speciaal, maar normaalgesproken ga ik nooit naar school zonder mascara. Dus toen Julia vroeg: heb je minder mascara op? Of wacht, HEB je wel mascara op? Zei ik; Ja. Maar ik begon te twijfelen, want ik kon me eigenlijk niet herinneren dat ik het had opgedaan die morgen. Dus ik voelde mijn wimpers en voelde dat ik helemaal geen mascara ophad. Lekker dan, want ik zou na school met Brennan naar Busch Gardens gaan. Thank god had Jasmine, van mijn fotografie klas mascara met zich mee. Dus zij was mijn reddende engel. Brennan en ik gingen naar Busch Gardens en i love it there!

Het is zo lekker om het zo dichtbij te hebben en om een jaarpas te hebben. We hoeven er helemaal niet meer overna te denken: gewoon naar binnen lopen en gezellig doen.
Zaterdag: Zaterdat gingen Julia en ik naar onze “opa en oma” (Colin’s ouders). Tosia en Colin hadden voor ons natuurlijk twee andere exchange students, maar zij bleven daar nooit slapen en wij vonden het leuk om hen de “opa en oma-experience” te geven, haha. Voordat we naar hen heen gingen, had ik trouwens 7 miles met Tosia gerend. Het was echt m’n dag niet voor het rennen. Ik was zo ontzetten moe! En het was”humid” outside, dus dat was ook niet echt lekker. Bloedheet dus. Maar toen we naar grandma G (Gina) en grandpa B (Bren) gingen was ik niet moe meer. We gingen met Gina naar een ijshockey wedstrijd.

Before!

At the stadium!

Ze geven trouwens altijd wat weg. Soms is het een simpel papieren bordje, en dit keer kregen we een vlag! Zo stoer!

Men, dat was zo spannend! We speelden tegen een Canadees team, en er waren meerdere gevechten op het ijs. Op een gegeven moment waren er zelfs twee spelers die hun helmen op de grond gooiden, hun handschoenen uittrokken en begonnen te vechten.Het was echt super serieus!

Het was echt super spannend. We gingen met 2-2 de “over time” in, en thank god, wonnen! Na de wedstrijd hadden we een ijsje gegeten bij Coldstone. Luv it! <3

Met grandpa B!

Zondag: Zondag ochtend werd ik wakker en ging meteen de keuken in om koekjes te bakken. Ik heb geleed hoe Gina haar “Gina koekjes” maakt, dus die kan ik nu ook gaan bakken. Later kwamen Colin en Tosia, want zij gingen met ons brunchen. Na het eten gingen we zwemmen in een zwembad vlakbij Gina en Bren’s huis.

En toen gingen we weer naar huis. Zondag kwam het Duitse meisje, Luisa, trouwens naar Florida. Ze zou later langskomen. Ze kwam hier met haar ouders. Omdat de plannen van “the Germans” steeds veranderden, besloten Tosia, Julia en ik om gewoon te doen wat wij van plan waren te doen. We zouden naar de mall gaan, om naar Victoria’s Secret te gaan. Wij hadden daar namelijk pasje van gekregen toen we daar wat hadden gekocht, en er zou een waarde op staan wanneer de maand April zou beginnen. Dus wij gingen daar gewoon de eerste dag al heen, zodat we het niet zouden vergeten. Ik had twee pasjes, omdat ik twee keer iets had gekocht. En OH MY GOSH! Mijn eerste pasje was waard 10$, wat het minimum is. Tosia en Julia gingen voor mij, en ook hun pasjes waren waar 10$. Dus toen liet ik mijn tweede pasje zien en die was 100$ waard!

AWESOME! Dus ik had veel dingetjes gekocht voor $1.82. Is dat niet geweldig?! :D De mensen die daar werkten zeiden dat ik de eerste was die dat had. Dus dat is echt cool! :) Na het gratis shoppen hadden we Chinees eten gehaald en gegeten. We hadden die avond ook een filmavond gepland. We hadden een oudere film gekeken: Dumb and dumber en een nieuwere: Young adult. Brennan en Adolfo kwamen langs om die film te kijken. Julia had brownies gebakken, dus we waren gewoon allemaal gezellig aan het doen die avond! :)

En deze week is het dus Springbreak! LOVE IT! Dat wordt naar het strand gaan en gezelllig doen! En natuurlijk; geen school. ;)

xo!

Reacties

Reacties

mama

Omg..... Het gaat ook gewoon weer door met winnen van dingen. Niet te geloven.
Het geluk hangt om je heen.
X

Jamie

Wat een leuke verhaaltjes weer phy! En het is idd wat je moeder zegt, jij vint nogsteeds altijd alles! whahahaha

xx

sarina

Hoi phy! Voel je je koel dat je weer dingen wint? :)

Phylicia

@Yvonne hihi. Can't help it! :)
@Jamie haha! I know! :D en ty!
@Sa Hahahah, ja! :D

Oma

Geluksvogel. Zelfs daar win je weer .Ga zo door.
xxxxxxx Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active