Sports week; Icehockey, ice skating, and running!

Hallo hallo!

Hier ben ik weer. Ben eigenlijk best wel trots op dat ik gewoon even week bij week aan het updaten ben. Maargoed. Deze week heb ik niet echt zo heel erg veel gedaan.
Maandag: Van maandag kan ik me eigenlijk alleen maar herinneren dat ik gerend heb met Tosia. Het was vijf miles, deze keer. We hebben onszelf ook ingeschreven voor de halve marathon, die avond. Het is al bijna zo ver en dan kunnen we het gaan rennen! Word nu wel een beetje bangig, hoor. Wat als ik het niet haal? Want ik wil absoluut niet stoppen! Toen we ons hadden ingeschreven, moesten we ook een maat opgeven, want we krijgen een shirt (en waarschijnlijk, maar dat is niet 100% zeker) meer kleine dingetjes dat met de halve marathon heeft te maken. Ik ben benieuwd hoe druk het zal zijn! Tosia heeft al een keer een marathon gelopen. Ze vertelde dat je mensen ziet rennen, waarvan je niet snel zal verwachten dat zij dat vol kunnen houden. En er zijn mensen die helemaal niet oefenen, en dat doen Tosia en ik wel volop! We gaan trouwens rennen vlakbij/langs (?) een strand. Ik was hier al eerder heen gegaan: Fort de Soto. De halve marathon zal rond 7 AM starten, dus dat wordt lekker vroeg opstaan! Maargoed, we kunnen het aan!
Dinsdag: Na school, gingen Colin, Julia, Scott en ik naar een ijshockey wedstrijd. Tampa Bay Lightning moest tegen een team vanuit Canada spelen. Voordat wij naar ijshockeywedstrijden gaan, gaan we eerst naar “Hooters” om gewoon uit te hangen, iets te drinken en avondeten te eten. Voor de mensen die “Hooters” niet kennen, ik kon het eerst ook niet, maar eigenlijk wel, zonder dat ik het doorhad. Als je Southpark kijkt, zie je dat zij daar eten in sommige afleveringen. Het is een restaurant, met gefrituurde kip, en de meiden die mensen serveren, dragen oranje shorts en shirts met een uil (en Hooters) erop. Vooral Julia was een beetje “geschokt” de eerste keer dat ze daar kwam, want de broekjes die ze dragen zijn kort. Maar niemand ziet het zoals zij dat zag, want het is hun werkkleding, niets anders.
Na Hooters gingen we naar de wedstrijd. Ik weet niet veel van ijshockey en tijdens de wedstrijd vechten de slepers soms met elkaar. Deze keer vochten twee spelers met elkaar, in plaats van de teams tegen elkaar. De scheidsrechters deden helemaal niks en ik vond dat echt zo raar! Het was “normaal”. Ik vroeg Scott (een vriend van Colin en Tosia die altijd meegaat) waarom de scheidsrechters helemaal niks deden en hij vertelde dat het “een regel” is dat ze de spelers door moeten laten vechten, totdat ze op het ijs liggen. Maar na het gevecht moesten beide spelers van het veld af voor een paar minuten. En helaas hadden ze verloren. Maargoed, dat gebeurd wel eens.
Woensdag: Woensdag was een dag op school zoals elke andere dag. Tijdens lunch spelen we trouwens vaker en vaker een kaartspelletje. Ik ben echt zo slecht in (alle) kaartspellen, maar ik ben “Tonk” aan het leren, hier. En ik won zelfs een keer, haha! Na school gingen Tosia en ik weer rennen. Het was niet zo ver, deze keer: 4 miles. Het was trouwens de laatste avondmaal als een “familie”, want donderdag ging Colin naar Alabama voor zijn werk. Hij komt volgende donderdag weer terug. Het is erg zielig voor Colin, hij mist ons als hij weg is! Poor Coli! :(
Donderdag: Donderdag ging ik na school naar Brennan. We zouden eigenlijk gaan schaatsen (jep, want ze hebben een schaatsbaan ergens in de buurt), maar dat is gesloten op donderdagen. Lekker handig… maargoed! We besloten om gewoon naar een indoor mall te gaan (Brandon Mall), om gewoon sloom te doen en rond te lopen. I luvluvluv een indoor mall. En ze hebben er van alles (logisch, maar dat maakt niet uit). Na het rondlopen gingen we naar subway om gewoon lekker simpel een sandwich te eten. Love subway! Ik had een helft over, en wilde dat mee naar school nemen op vrijdag, maar ik was lekker stom en was dat vergeten. Echt heel erg handig.
Vrijdag: School was zoals elke andere dag. Die dag was de schaatsbaan trouwens wel open, dus Brennan en ik besloten om te gaan schaatsen. Oh my gosh, wat moest ik daar eerst aan wennen, zeg. Er waren trouwens twee schaatsbanen (voor ijshockey). Op 1 van de banen konden wij schaatsen en op de andere was er een ijshockey wedstrijd. Het was niet echt een serieuze wedstrijd, meer een soort training, maar dat maakt niet uit. Het was grappig om te zien.


Tijdens het schaatsen was er muziek. Na het schaatsen hadden we warme chocolademelk, want binnen was het natuurlijk kouder, dus daar had ik wel trek in.

Maar zodra we naar buiten gingen was het warm. Zo raar! Rond een uur of tien gingen we naar Beef O Brady’s om te eten. En toen was het alweer zaterdag!
Zaterdag: Tosia en ik stonden vroeg op. Onze wekkers gingen rond 6:15AM, want we gingen naar een park, Flatwoods, om onze 11 miles te rennen. Serieus, ik dacht dat 6:15AM vroeg was, maar volgende week zondag, wanneer we de echte race/halve marathon hebben, moet ik veel eerder op. Onze halve marathon begint om 7AM, en we moeten daar eerder zijn om ons pakket op te halen, en we moeten iets van een uur rijden (of meer als er veel verkeer is). Dus dat wordt lekker vroeg opstaan! (4:15AM?) Maargoed, we kunnen het aan. Volgende week gewoon wat eerder naar bed (als dat lukt, tenminste) en we zien wel hoe het gaat. Tosia en ik hebben samen tot nu toe dus 11 miles op zijn meest gedaan. We gaan niet meer oefenen om tot de 13.1 miles te gaan. Tosia heeft gezegd dat als je 10 miles aankunt, je 13.1 ook gemakkelijk kan. En ik hoop dat ze gelijk heeft. Flatwoods is trouwens een park dat drinkplaatsen heeft, en het is een park voor echt alleen de serieuzere sporters. Je ziet veel joggers, fietsers en mensen met skeelers. We hadden gerend voor 2 uur en 20 minuten. Het water tussen de ren door is echt geweldig, want “het geeft je meer energie”. Tosia heeft ook een soort energie blokjes (een soort gummy bear), dat we eten tijdens het rennen. Oh, ik weet niet of ik dit ooit heb geschreven, maar soms vragen mensen van school of wij tussentijds lopen. Maar dat doen Tosia en ik niet. Als we water drinken, rennen we stilstaand, en dan gaan we weer verder. We blijven doorrennen totdat we hebben gehaald wat we moesten halen. De laatste mile is altijd zwaarder. Maar doordat we zaterdag in een park renden, leek het minder zwaar omdat het een simpele weg is, je niet om auto’s heen hoeft te lopen, je geen auto’s ziet, etc. Het is echt alsof we een uur moesten rijden om daarheen te gaan, want we renden echt in het midden van een “bos”. Er lopen zelfs herten enzo rond. Wij zagen iets van 5 hertjes. Zo leuk.
J Het enige verschil met een Nederlands bos en het bos hier, is dat er ook alligators zitten. Na het rennen gingen Tosia en ik weer naar huis.
We fristen onszelf op en ondertussen ging Julia met Gina (Colin’s moeder/Grandma G) rennen. Zij gaan de 5KM doen. Na het rennen aten we lunch en daarna gingen we naar de mall dichtbij ons huis. Gewoon rondlopen. Ik had weer promjurken gepast, maar was er toch niet zeker van dat ik DE jurk had gezien.
Dit waren jurken die ik mooi vond, maar het toch niet zeker wist:

Like the light blue, and love the cut of the dress!

I love that color!

Die dag hadden we ook een afspraak gemaakt voor onze make-up voor die dag. Toen we terug naar huis gingen rond etenstijd aten we pizza. En als toetje gingen we naar Coldstone. Love that place! <3 Ze mixen daar van alles in je ijs en het is zo ontzettend lekker! Can’t get enough!
Zondag: De laatste dag van het weekend, alweer. Brennan had een toernooi van voetbal, (dat is verspreid over meerdere weekenden, in plaats van op 1 dag maar dat we wedstrijden dan korter duren) dus ik ging daarnaar kijken. Helaas had zijn team verloren en dat betekend dat zijn team nu gewoon klaar is met voetbal. Er zijn geen wedstrijden meer om te spelen. Na zijn wedstrijd gingen we weer naar Brandon mall, omdat we toch dichtbij waren. De laatste keer dat we erheen gingen zag ik een winkel met jurken (voor prom), maar die winkel was gesloten omdat het al sluitingstijd was. Toen we er gister heen gingen zag ik mijn droomjurk!
Oh my gosh! I LOVE IT!!! <3 <3 <3Can’t wait to find the perfect shoes, have my make-up done, hair done, nails done, and just go to prom! :)

Deze week hebben we weer een paar dingen op onze agenda staan.
We gaan naar een Storm game (Storm is een football team in Tampa, maar ze spelen binnen, in plaats van buiten. Hun seizoen is (volgens mij) net van start gegaan. Zaterdag heb ik waarschijnlijk een “pool party” en dan zondag is het tijd voor de halve marathon.

Ik hou jullie op de hoogte! :)

- xo

Reacties

Reacties

ron

heel veel succes met je halve marathon

Jeff

hoi lieverd die rode staat mooi zeg, strak..mooie dag nog vandaag xxx

Danni

Oeoeooeoeoeoee, wat koel! Wanneer komt de foto van je jurk?
Succes met de marathonn!

Danni

Wtf, ik had nog wat getypt.
Dit:
Trouwens, jullie gaan vet veel uit eten of eten halen! Vet awesome.
Liefs, xxxxxxxxxxx

Oma.

Daar mag je trots op zijn je weekelijkse stukjes super.
Wat staan die jurken je goed.
Wel lekker dat het niet meer zo heel druk is.
Heel veel succes met het rennen
ik ben trots op je. xxxxx Oma.

Ineke - Heerhugowaard

Hoi Phylicia,

Groetjes uit Heerhugowaard. Je moeder is bij mij
op de koffie. Heb je foto's bekeken. Geweldig!!!!
Veel plezier en zo te zien geniet je ervan.
Groetjes Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active