Jingle Ball 2011

Goodmoring/afternoon/evening!

Ok. I know, this is gonna be an update from before Christmas, and Christmas seems like 100 years ago, already. But oh well. Doesn't matter!

Dus. Er was een concert, vlakbij, namelijk in Tampa (we gaan daar vaak heen voor andere dingen zoals wedstrijden, etc.), met artiesten als Pitbull, Jason Derulo, David Guetta, The Script, Big Time Rush, Demi Lovato, Cobra Starship and Karmin & Outasight. AND WE WENT THEREEEEEEE! Oh my gosh! Mijn eerste echte echte concert, en het was geweldig

Before we went to the concert:



We gingen erheen met de twee andere exchange studenten vanuit Noorwegen en Finland. Zij hadden de kaarten besteld nadat we het hadden besproken met onze ouders. Echt serieus, ik wist dat we goede plaatsen hadden, want we hadden het er allemaal voor over om meer te betalen, zodat je de artiesten beter kon zien, maar oh..my..god. Onze plaatsen waren GE-WEL-DIG! We hadden de tweede rij, in front of the stage! Hoe vaak maak je dat nou mee?
Het concert zelf was trouwens in het Tampa Bay Bolts stadium (ice hockey), maar ze gebruikten alleen 1 helft van het statium.

Dus een avond gingen we naar het stadium, en oh my gosh, het was zo druk! (logisch). Dus we stonden buiten, all excited! En toen mochten we naar binnen! YEAH!


Alle artiesten waren geweldig. Natuurlijk waren sommige beter, maar hoe leuk is het om iedereen in het echt te zien! Ik kan het nog steeds niet echt geloven, eigenlijk, dat ik gewoon een paar meter van Pitbull, Jason Derulo en David Guetta af stond. Dus ja.Hun warenecht mijn top 3. En ze waren echt geweldig! Het was ook leuk om alle anderen te zien hoor! Ik bedoel; the Script, Cobrastarship! En het is zo raar dat Big Time Rush voor mij 'gewoon een programma op tv is', maar hier.. OMG! Het publiek went CRAAAZYYYY toen zij opkwamen! En ze waren eigenlijk wel leuk! haha! :) Het leuke aan een concert zoals dit is dat je meer mensen ziet, ze spelen hun bekendste nummers (soms nieuwe), dus je kan meezingen (niet altijd), en je luisterd naar muziek waar je anders niet echt snel naar zal luisteren!

Tijdens het concert:


David Guetta is echt zo awesome. En hij is ook Europeaans! Jeeej. Haha, nee, maar hij maakte er echt een feestje van! Het was echt zooo awesome! En toen kwam de man, waar ik van dromen kan.. Hahaha, nee, maar I LOVE JASON DERULO! En hij speelde al zn leuke liedjes, dus ik was contunue (vals) aan het meezingen! En toen gebeurde er een miracle!

Hij was aan het dansen, en zingen, en leuk aan het doen, en toen gebruikte hij een handdoek, omdat het bokwarm is op het podium. Dus die handdoek... raakte hem aan! (Haha, did klinkt echt vreselijk. Had ik ooit in mn leven gezegd dat ik niet zo hysterisch zou doen als er een beroemd iemand iets gooit? Geen idee) En die handdoek, gooide hij ONZE richting op!! AAAA! Haha, serieus, ik heb nog nooit zo hard gevochten voor een (eigenlijk stomme) handdoek. Maar ik was zooo blij! We hebben de handdoek in vieren geknipt, want dat is net zo eerlijk. Maar voordat we dat deden stonden we allemaal op de foto met de handdoek nog heel:


En toen was het concert bijna afgelopen. We wisten dat Pitbull de show zou afsluiten. Hij speelde echt heel veel koele liedjes en had een grote band. Het klonk echt zo koel! Het was echt ge-wel-dig!!! En het is ook zo'n leuk gevoel wanneer je denkt dat iemand op het podium je aankijkt, haha!

Maargoed. Dan heb je het concert gehad en je praat erover met je vrienden en je gaat gewoon verder met je leven. Maar dan op een gegeven moment, nadat je dance practice had, zegt je hostmoeder dat je echt even iets op haar phone moet gaan bekijken. Dus wij (Julia & ik) kijken, en OHMYGOD! We zitten in de promo voor Jingle Ball 2011 in Tampa! HOE KOEL!?

http://www.youtube.com/watch?v=uVB9bOpfvT4

Even though, het gaat zo snel voorbij, ik heb het voor elkaar gekregen om een screenshot van onszelf te maken;


Hahaha, geweldige hoofden. :)

Ik kan echt zeggen dat mijn eerste concert echt geweldig was. (Niet dat de eerste x een gratis Nick en Simon 'concert' niet leuk was, hoor, maat dat was gratis!)

XOXO!

Oh, en ook best grappig, het concert was gesponserd bij onder andere: Heineken! Haha.

Reacties

Reacties

oma

heiniken zo zie je maar weer de werld is klein je komt het overal weer tegen.Leuk dat het zo geweldig was. Daar kan je nog lang van dromen xxxxxxxx oma.

Jamie

Oeeeh dat concert klinkt echt koel! Whahahaa echt grappig dat jullie helemaal gelukkig werden van die handdoen hihi! Fijn dat je het nog zo leuk hebt phy!

xxxxx

ron

te gek dat je zo genoten heb

Jay

Haha Phy, gaaf zeg, ja dit is wel een heel stuk beter dan Nick en Simon zo te zien, i guess everything is (sorry Dan) maar heel leuk Phy!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active