A little bit of everything

Ok, I know. First I didn’t write in a while, and now I’m constantly updating. Well, it’s a good thing I guess. Now I have the time for it, so.. Let’s just write/update then!
(Btw, about my last update –Buccaneers game-, they normally don’t wear orange, but red! They wore that because it was a “special thing” that day.)

Met een versiert huis, kerst muziek op de achtergrond, en veel kerstfeestjes krijg je toch echt een kerstgevoel. Ook al is het “warm” buiten.
Andrea, een goede vriendin van Tosia organiseerde een feestje. Echt superleuk, we hielpen haar met het optuigen van de kerstboom, en aten het lekkerste eten! Zij kan echt zo goed koken! Love it!
Op de foto hieronder hadden Julia en ik gezegd waar we dankbaar voor waren. En als we dat gezegd hadden, deden we een ornament in de boom. Het was leuk om iedereens verhaal te horen en we leerden, opnieuw, veel mensen kennen die allemaal hartstikke aardig waren.



En dan een ander ding. Ik hou echt van mn voetbalteam! Iedereen is zo aardig! En iedereen is gewoon gezellig aan het doen met iedereen. Op de foto hieronder waren we aan het wachten totdat het tijd was voor de training. Haha, we zijn gek. Ik vraag me af wat de mensen achter ons denken.


En dan de foto hieronder. Oke, ik weet het. Het ziet er niet uit. I love bakken en cupcakes, koekjes etc. En op een avond/dag gingen Julia en ik cupcakes maken. Zij bakte ze, en ik versierde ze. Hahaha. Het ging alleen een beetje verkeerd. De cupcake holders vielen om, dus al het deeg/beslag viel op de bakplaat. Maargoed, dat betekend natuurlijk niet dat je het niet meer kan eten. Haha, het was natuurlijk nogsteeds lekker!


En dan de foto’s hieronder. We hangen vaak uit met mensen. We hebben altijd wel wat te doen. Vanaf het begin dat ik hier kwam heb ik alles bijgehouden (beter dan mijn blog) in een dagboek. En echt serieus, ik had een nieuwe nodig! En ook deze is bijna vol! I love it dat we altijd zo druk zijn! Ik verveel me nooit, en als ik eens minder heb te doen, geniet ik er meer van. Haha. Toen ik nog in Nederland was, zei ik dat ik gewoon niet ging slapen als ik in Amerika was. Haha, ik slaap nog net wel, maar we hebben altijd dingen te doen! Really really love it!

Dus op deze foto’s gingen we naar de mall. De mall close to us is een open mall.
Het is niet een mall inside a building, like all the other malls in America. Tosia en Colin vinden dat erg leuk, want, vooral in de winter, het is lekker om gewoon te winkelen. Het is niet zo erg groot, trouwens, maar de standaard leuke winkels zijn er; Forever 21, Hollister, American Eagle, Bath and Bodyworks, en ik kan even niet op meer komen.

(Boys in front of Hollister)

Er is veel meer, trouwens. Maar i seriously love those stores! In de winter was er een grote kerstboom, en een lichtshow op het plein waar die kerstboom stond. Dat is waar Brennan en ik de foto hebben genomen.

Nadat we even naar de mall gingen, gingen we bowlen met ‘the lunch people’ (Adam, Amber, her boyfriend en nog een vriend van hun). Ik was nogsteeds niet goed in het bowlen, maar we hadden een gezellige avond! We hadden twee banen gehuurd, en voor het eerst hoorde ik bij de groep dat meer punten had dan de andere groep! YEAH!


The girls:


Voetbal was nogsteeds hartstikke leuk! En als we wilden, gingen we naar een Varsity game om gewoon gezellig te doen.
Wink

Corinne is een erg goede vriendin van mij geworden. Vaak als we een wedstrijd hadden, gingen we samen naar Smoothie King (LOVE THAT PLACE) om een smoothie te halen, naar iemands huis te gaan om gewoon even gezellig te doen, en dan naar school gaan omdat we een wedstijd hadden!
Helaas is ze tijdens de kerstvakantie naar Georgia verhuist :( Ze had de laatste voetbalwedstrijd gemist, en nu is het voetbalseizoen ook over. We schrijven elkaar wel elke week, dus dat is koel! :)
Ok. Iets anders dat typish Amerikaans is, en dat ik echt zoooooo erg 'mee ga nemen' naar Nederland: Sweet tea. Het is letterlijk koude thee, met heel veel suiker. Klink goor/vies, maar het is echt zoooo lekker!

We maakten niet alleen sweet tea, of gingen naar Smoothie King, we gingen ook naar de mall!


Btw, Ok. Right now, i use a website for all my music. It is AWESOME! www.pandora.com
Geen idee of sommige mensen daar allang van hebben gehoord, maar het is echt geweldig!
Het is een website waar je muziek kan luisteren. Je maakt gewoon een account, en luister naar alle muziek dat je leuk vind. Je kan nummers leuk vinden, artiesten leuk vinden, en het geweldigste; het speelt automatisch alle nummers. Je hoeft niet na elk nummer te bedenken wat nummer je nu eens wilt gaan beluisteren. Het is echt een geweldige site! Just a tip, though! :)

Oh, trouwens, een foto van mijn voetbal team!! <3
Laughing



En dit was een soort 'afscheids avond' dat we lastminute hadden 'georganiseerd' voor Corinne. It was sad :(


Tarpon Springs is ook iets wat we hebben gedaan. Het is een stadje, very close to us, en het is.. Nouja, niet echt touristisch, maar toeristen kunnen er rondlopen en mensen zullen niet denken dat dat raar is. Je hebt er veel dingen.
Het is vlakbij water, dus je hebt veel winkeltjes met (natuur)sponsen, zeepjes en er is een aquarium.

Er zijn ook grappige snoepwinkeltjes, waar je 'crickets' kan proberen. Hahaha. Jep, ik at een cricket. Het smaakte naar chips. Die dag had ik ook alligator gegeten.



Op school was veel ook in de stijl van kerst. Amerikanen vinden het geweldig om 'gingerbread houses' te maken. Dus in onze kook klas hadden we er ook 1 gemaakt. Maar onze groep hadden een Florida-gingerbread-house gemaakt. And guess what? WE WON! Het huis dat won kreeg meer punten, en als je won van alle huizen together, had je nog meer punten. AWESOME! Dit was ons resultaat:


And our Christmas tree showed the Christmas feeling too. Hehe, presents!


And then, to end this (actually long update), a video from lunch. There weren't a lot of people at school, because it was de last day of school before the Winter break, and some people were already celebrating their holiday!

Link:
-I'll post the link when it's uploaded completely! So you'll see that in the comments!-

XOXO

Reacties

Reacties

Wesley

Herhaling maar wel cool

Jeff

pff wat een update in drie dagen zeg, wat ben je bruin hier op de foto's en weet niet of je het al weet maar hier is het wit (sneeuw) temp -12 graden en in de tuin ligt nu een centimeter of 12 a 15 sneeuw..Mams heeft foto's genomen en door gestuurd..veel plezier en liefs xxx

Phylicia

http://www.youtube.com/watch?v=6po6f4-z-kI&feature=youtu.be

Jay

Omg Phy have you gone crazy or something? three updates in a row!!! That's amazing, keep on the good work!
Loveyou

Sarina

hooooi phy!
haha jaaa idd! je update veeeeeeeell, komt door jou @jayy, omdat jij ook updatee! maaar wel koeel hoor phy, veel updaten is koeel!

Oma

Eerst zowat niets en nu alles achter elkaar. maar wel erg leuk. liefs xxxxxxx.

ron

wat een updates achter elkaar zeg poe poe

Hilda

WAS JE IN TARPON SPRINGS!
wahaa daar is mijn school.

Leuk verhaal :) xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active