GO BUCS!

Mijn laatste USF game had ik achter de rug, en mijn eerste Buccaneers game ging ik bekijken.
De USF Bulls zijn van een College, en de Buccaneers zijn proffecionals. Tosia en Colin hebben OOK seasontickets voor de Buccaneers games. Echt ge-wel-dig. Je merkt trouwens wel een verschil. Het is echt veel 'serieuzer'. Makes sense!

Voordat we naar de games gaan, gaan we altijd 'Talegaten'. Je parkeert je auto, zet stoelen neer, je neemt drankjes en eten mee, en gaat BBQ-en! Geweldig! I love it!



We waren gezellig aan het doen met Colin zijn vrienden. Alle vrienden van Tosia en Colin zijn geweldige mensen. Ze zijn allemaal heel aardig en grappig! :)



Dus, terwijl wijgezellig aan het doen zijn, en aan het eten zijn, kwam er een jongeman naar ons toe, en hij verkocht shirts. De shirts waren awesome! Haha. :)



We namen veel foto's :) I love foto's



En toen begon de game! Niet iedereen had tickets, dus sommige mensen nemen een tv mee in hun auto, en kijken de wedstrijd daar. Best slim! Haha, maar wij gingen naar binnen om de wedstrijd te bekijken! I was excited! :) Yay!



En wij moedigde de spelers aan. Haha

Net als deze man;



Haha. Leuk. :)

Komende zondag is de 'superbowl'. De finale van de officiele teams. Helaas zitten de Buccaneers daar niet bij. Dit seizoen was echt heel erg slecht voor hun. Oh well, i dont care, i loved watching the game(s). Ik ben trouwens alleen naar die wedstrijd geweest, maar heb sommige op tv gezien. Veel mensen hebben feestjes tijdens de superbowl. Ik heb geenidee wat onze plannen zijn. Veel mensen kiezen partij voor 1 team, maar mij kan het niet zo veel schelen, want ik ken de teams niet echt. Oh well! :)

Even een extra (korte) update!

XOXO

Reacties

Reacties

Wesley

Cool phy

Jeff

Wes nog bedankt voor de tip. en kanjer wederom weer mooie verhalen en foto's. thanks xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active