ATL BABY!

Hey people! I know you guys just read about Washington D.C., but… we went somewhere again! AWESOME! I just LOVE it that Tosia and Colin love traveling so much!

Trouwens, ik had niet echt door dat ik in het Engels schreef. Maar goed. Ja, het is echt zo super koel! We gingen naar Atlanta, Georgia, voor Thanksgiving. Dus wij pakten onze spullen in en gingen de weg op om naar Georgia te gaan. We huurden een auto, waar zes mensen in passen (eigenlijk zeven). Gina en Bran (grand ma G and grandpa B à ouders Colin) gingen ook mee. Onderweg kregen we onze ‘ Turkey treasures’. De Thanksgiving kalkoen had (crappy) cadeautjes voor iedereen. We mochten het open maken in de auto.



Ik vond het AWESOME! Het was helemaal geen crap. Ik kreeg een poptard holder, (voor degene die het niet weten, poptards zijn de lekkerste dingen ever! Ze hebben 1000000 verschillende smaken –oke, weet ik eigenlijk niet precies, maar ze hebben veel- en je kan het gewoon eten, of je stopt het in de toaster. Het is een soort.. zoetige snack dat je kan eten als ontbijt, snack of toetje. Of gewoon voor alles. Haha.)

De trip naar Atanta duurde niet zo heel lang. Het was rond de 6/7/8 uur. We vertrokken rond 12-en, en we kwamen aan in de avond. We waren kapot! Het is zo stom eigenlijk dat je zo moe wordt van reizen, terwijl je vaak alleen maar zit te zitten en wachten. Maargoed.



De volgende dag (Nov 24th) leerde we veel mensen/familie kennen. En het was onze eerste THANKSGIVING! Haha, yay! Colin’s familie speelt altijd football voor het eten. That was fun! Ik weet niet hoe lang ik heb geoefend met het gooien van een football bal, maar de game was echt grappig. Haha, sommige mensen waren zo serieus! Vooral Colin en zijn jongere zus.


Na het football waren we nog even gezellig aan het doen en toen was het eten klaar. OH MY GODDD! Dat was zoooo lekker! Ik heb letterlijk alles geprobeerd en aan het einde van de avond zat ik zo vol! Wat grappig is, trouwens, kalkoen maakt je slaperig. Op een gegeven moment was iedereen aan het inzakken.


Veel mensen gaan na het eten ‘Black Friday Shoppen’, maar dat hebben wij niet gedaan. Best jammer eigenlijk, maar ik was ook erg moe. Het is niet dat ik echt graag wat wilde kopen, maar het zou toch grappig geweest zijn om alle mensen gek te zien doen voor een broek. En dan kon ik het vergelijken met Lappendag, or whatever.
Maarja, het was een leuke dag, hoor!

Oh, trouwens, we zaten soms ook bij het kampvuur, om smores te maken. LOVE THOSE THINGS!
(Smore = gram cracker+hersheys chocolat+mashmallow)

Vrijdag gingen we de stad in. Down town Atlanta. I like Atlanta. Het is leuk daar. J En ik hou van alle radiostations! Haha. We gingen ook naar ‘The World of coke’, en dat was ook leuk! We konden 100den dingen proeven, gewoon rondlopen, kijken hoe het er in een fabriek aan toe gaat, en er was zelfs een soort 4D film. Oh, we waren ook naar de CNN building geweest. J



Dan zaterdag de 26e, we gingen naar de ‘bergen’. Waar wij heen gingen waren niet echt “bergen-bergen”, maar heuvels. Maar als je het vergelijkt met Florida/Nederland, dan kan je het meer bergen noemen. We gingen naar een “Duits stadje”. Het was echt super vreemd, want er was echt een (oud)Duitse stijl. En of course, waren er dingen vanuit Nederland! Haha. Het is best grappig dat er zo veel dingen vanuit Nederland in andere steden/landen zijn.
Na het Duitse stadje gingen we naar een wijnproeverij. En dat uitzicht was echt zo mooi! Om naar die wijnproeverijen te gaan moesten we dan wel rijden in the middle of nowhere, maar we hadden het gevonden en waren veilig terug gekomen, haha.
We gingen naar nog een klein stadje, om gewoon rond te kijken en daarna gingen we weer naar huis om de dineren.


En zondag was het dan weer tijd om naar huis te gaan, maar dan met gemiddeld 200 foto’s per camera en met een lijst van namen van mensen die je hebt leren kennen. Ze wisten allemaal m’n bijnaam: Philly Cheese. Ge-wel-dig. Nee, het is best grappig hoor. De meeste schreven zelfs ‘Philly’ of ‘Philly Cheese’ op de kerstkaarten die ze later verstuurden.

En na Thanksgiving komt kerst! Dus toen we thuiskwamen, waren uitgerust en hadden gegeten, trokken we alle kerstdecoraties uit de kasten en begonnen met het versieren van het huis.
I love Thanksgiving, en i love Christmas too! J Love de feestdagen!




XOXO

Reacties

Reacties

Mama

Weer een leuk stukje....
Wat betreft die poptarts. Die met chocolade was wel lekker, maar we hadden er hier ook 1 met een soort jam, die vonden vooral Wesley en ik niet zo lekker. Is ook lastig wanneer je niet van jam houdt.
XXX

oma

Nou heb je de smaak te pakken met schrijven. leuk. xxxxxxxx.

Jeff

Niet zo ontevreden Mama, ha ha...
Philicia dank je en wat een mooie foto 's nu ik dit schrijf is het 23:58 en roept Wes me vanaf boven .. heee pap moet je horen Philicia heeft weer 2 verhaaltjes geschreven..ik ga meteen ff kijken..xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active