Last and first time

Hello there!

Wat grappig trouwens, mijn blog zegt dat het already de eerste van de maand Februari is, maar hier is het nogsteeds Januari! Haha. Maargoed.

De eerste en dat laaste keer. Wat grappig trouwens, again, voor mij is het de LAATSTE dag van de maand, en voor de mensjes in Nederland te EERSTE. Ok. Niet erg interesant, weetik.

Dus hier komt het. Mijn laatste USF game...

Natuurlijk moet ik me nu niet aanstellen, want we zijn naar veel games geweest, door de tickets van Tosia en Colin, en niet iedereen kan dat zeggen. Maar het was leuk, hoor! I love football. In het begin moest ik er echt aan wennen, maar je komt er zo snel in! Als je gewoon genoeg blijft vragen aan iedereen die er verstand van heeft, krijg je het snel genoeg zelf door!
En nu kan ik gaan wennen aan ijshockey games, want ijshockey season is van start gegaan. Eigenlijk al een tijdje, maar een paar weken terug ging ik naar MIJN eerste ijshockey game. Julia, mijn host sister, is al naar meerdere games geweest, maar ik kon steeds niet omdat ik voetbal had. En ik ga natuurlijk niet mijn voetbalwedstrijd missen omdat ik zelf even iets leuks wil. En ik vind voetbal leuk, dus of course wilde ik dat doen!

Mijn laatste game was trouwens HORRIBLE... Echt serieus. De score was net voor een voetbalwedstrijd, en ze waren FOOTBALL aan het doen, niet voetbal/soccer.
EN... Brennan's team, the hurricanes, speelde tegen USF, ' mijn/ons team'. Dus hij was steeds aan het schreeuwen voor hen, en ik voor USF. hahah, het was grappig. We zaten in een USF-area, of course, dus hij was een van de weinige 'oranje shirt-mensen'.


Maar we waren niet vijandig tegenover het andere team, hoor. haha. Ik kan me de score niet echt super goed meer herinneren. Alleen dat het echt een lage score was voor beide teams, en dat the Hurricanes (Miami) won. CRAP. haha. Dat was geluk trouwens, hoor. Brennan gelooft me niet, hij zei; nee ze zijngewoon beter, maar het was geluk!!! Haha.

I just love football games!


OK. Even iets anders. Dit is een filmpje op school:
http://www.youtube.com/watch?v=Olz8oberywl&feature=youtu.be

En dit is een foto in dezelfde klas. &Ja, ik weet het. We doen niet altijd heel veel in die klas!


Ok. Dus, dan de eerste keer bowlen in Amerika! Haha, ik hou van bowlen, maar ik ben er zooooo slecht in. Het is gewoon leuk om te bowlen met een groep vrienden! En aangezien het Ronja (exchange student fron Norway) her bday was, gingen we dat doen voor haar verjaardag!
Btw, bowling schoenen zijn OVERAL hetzelfde.



Dus die avond was ik de slechtste bowler. Ik denk dat ik nog nooit zo slecht heb gespeeld trouwens. Ik bakte er echt NIKS van! Hahaha, maar het was een leuke avond! :)



En ook voetbal was nogsteeds leuk! Voetbal seizoen is nu dus over, en I'm sad. :(
Nee, ik overleef het wel hoor. Ik ben aan het oefenen voor een half marathon! (13.1 miles!!!) met mijn hostmother, Tosia. Zij was altijd al een renster, and she'll let me run! She's a great coach! And she really has to be ' mean'. She's not mean, though. It's just that I need someone who tells me that i have to keep on running and stop whining. haha. And like she says; stop being a 85-year-old-woman. haha. De half marathon is in maart. I'm excited, but scared! Can i really do 13.1 miles?! Het meeste wat we hebben gedaan is 5. Maar we hebben een schema, dus het komt allemaal goed!
Maargoed. MEt voetbal, soms keken we naar het andere team. En dan nemen we foto's. Haha.

Haha. (Stephanie, Corinne, me)

Ok. Dat was weer een update voor vandaag. Ik hoop dat ik snel weer verder ga updaten, want... Jay heeft gelijk (www.jaymeissengalapagos.reismee.nl), ik schrijf over 100 jaar terug, en moet dat even gaan veranderen! :)

Strakjes dance practice! I love the new dance! :D

XOXO!

Reacties

Reacties

Dann

Wauuuuuw Phy!
You're starting to update! :D EINDELIJK! :D
Dat is zo leuk, want dan hoor je goed wat je allemaal doet enzo. En je Vlog vond ik ook echt damn awesome.
Nu voetbal je dus niet zelf meer daar?!
Ik hoor het welll,
xxxxxx

Jeff

wow what happens? you can write some words.
Phylicia en nog steeds aan het genieten zie ik.
Veel plezier en tot gouw...xxxxxx....

Moeder (haha)

Hey there, Weet niet of anderen er ook last van hebben, maar ik kan het filmpje van school niet openen.
Misschien later.... maar goed, dat wilde ik nog even laten weten.
XXX

Phylicia

Here it is again;
http://www.youtube.com/watch?v=Olz8oberywI

Jeff

So, many thanks to you for giving us the opportunity to watch the movie. it's all working fine now.

? Big Kisses and Hugs ?

oma

leuk om weer wat van je te horen.xxxxxxxxx

Sharon

Hey,

Leuke update :)
En ijshockey lijkt mij ook gaaf! :)


X Sharon

Mama

Ok het filmpje kon ik nu wel zien. Erg leuk om te bekijken. Om die tafel moest ik erg lachen. Verwarrend voor anderen wanneer ze je niet verstaan. Is ook best maf. Jij verstaat alles wat zij zeggen maar andersom begrijpen ze er echt geen bal van wanneer je Nederlands praat.

ron

zelfs ik heb nog nooit zo slecht gegooid,dit was wel heel erg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active