Dance, like it's the first (serious hip hop) time of your life. :)

Helleu people!

Laughing




Ja, ik weet het. Als je die foto voor het eerst ziet, zul je vast denken; Ehm... Oke? Maargoed.
Het heeft een reden! Het is niet dat we rondliepen als poppen voor de grap. Oke, eigenlijk wel. Maargoed.

We hadden namelijk een dansoptreden! Ik heb geen idee waarom, maar voordat ik in Amerika zat wilde ik dansen graag uitproberen. En dan specifiek hip hop. Erg handig; Julia doet dat al haar hele leven. Dus wij hadden ons opgegeven bij een groep (buiten school) en elke dinsdag hebben we 'practice'. /

Het is een beetje anders dan wat ik eerst dacht, maar het is leuk! Natuurlijk moest ik in het begin erg wennen, want... ik kan geen hip hop. Ik had het nog nooit gedaan! Maargoed. De klas was hardstikke leuk, dut dat was een goed teken.

En we dansten niet gewoon voor de ervaring! Want we hadden een optreden! O-M-G!!! IK? Dansen in front of people? Pfff. Haha. Ik kon het eerst niet echt geloven.
Maargoed. We hadden twee leuke dansen die we oefenden (oftewel. Julia en ik zaten in 2 dansen). De eerste dans was die met poppen. We waren poppen die tot leven kwamen. GEWELDIG! :D De dans was echt super leuk! (Natuurlijk moest ik even wennen aan alles, maargoed.)
De andere dans ging over een feest wat we bezochtten. De hele voorstelling was een groot verhaal, dus alles liep door. Het was echt heel erg leuk.

Dus de eerste dag dat we naar USF gingen (University of South Florida, love that school/college) hadden we een generale repetitie. Ik was daar zelfs zenuwachtig voor. Waarom? Geen idee, er zat niemand in het publiek, maar het was gewoon eng! En ik kwam te laat op het podium. Zo stom! Maargoed, daar leer je natuurlijk van, want dat gebeurde (thank god) niet tijdens het echte optreden.
Dus de dag erna was het zo ver. Tijd op te dansen op het podium. Met een hiphop groep. Alle kostuums waren aan, alle make-up en haar was perfect. En we moesten alleen maar wachten tot we op mochten komen, en dan dansen. Ohhh myy gooossshh...
Des te langer ik wachtte, de meer zenuwachtig ik was. Dat was echt niet grappig.

Maar toen het echt tijd was om op te gaan, de dans ging opzich wel goed. De dansschool zelf filmde het, dus ik ben van plan die DVD te kopen. Ik bedoel, hoe vaak sta je nou op een podium te dansen? :) haha.
Achteraf, toen we van het podium af gingen kreeg ik een energie kick. Omg! Het voelde zo goed! Als ik dit ooit nog eens ga doen, ga ik er meer van genieten, want het gaat echt boksnel voorbij!
Maargoed. Het was echt heel erg koel!

Ook erg leuk, maar het maakte me ook zenuwachtiger, Tosia, Colin, Andrea (vriendin van C&T), Brennan, Gina (Colin's moeder), en... ik kan niet op meer namen komen, zaten in the front row. Dus ik kon hun gezichten een beetje zien. Haha.
En met de tweede dans stond ik vooraan. geweldig... Haha, nee het was koel hoor, maar gewoon eng!


The stage.


Maargoed, dat was dus a great experience! :)

xoxo!

Reacties

Reacties

Wesley

Cool hoor phy

oma

ondaks je zenuwen heb je het toch gedaan super xxxx

Dan

Heb je oooook maar weer gedaan meis! :D
xxxxx

De buren

Dag phylicia
Zo te lezen en te zien aan de foto's heb je het onwijs naar je zin daar. Afgelopen vrijdagochtend zijn wij opnieuw de trotse papa en mamma geworden van een prachtige dochter. Haar naam is Femke. Met moeder Femke gaat het erg goed. Je moet maar snel weer naar huis komen dan kun je op de beide meiden oppassen hahaha.
Nou nog veel plezier daar in de USA.
Je krijgt een dikke kus van yanniek, ze mist je en wil graag dat je weer komt oppassen.
De groeten van de burgen Martijn&myra yanniek en Femke.

Ps stuur ons even je email of via je ouders dan stuur ik je wat foto's van Femke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active