Secret trip/Washington DC

Ok. Before i’m gonna tell you something, watch this, in this specific order! (So from top to bottom, because that’s how awesome people do that)

Vlog 1

Vlog 15
Vlog 16

Craaazzzyyyy people.
J
Hahaha, als ik het nu allemaal opnieuw bekijk denk ik; ooo god. Haha. Het was echt heel erg leuk in Washington. Zoals jullie konden horen, ik wist niet waar ik heen ging in het begin. In de derde video geloofde ik Tosia, Colin (& Julia) niet echt meer. Hoe geweldig is het om naar Washington DC te gaan? Ik kan me nog herinneren dat toen ik kleiner was en ik topo moest leren, dat ik de naam altijd grappig vond. Als ezelsbruggetje gebruikte ik; was hing in een ton. Haha. Maargoed dat heeft er natuurlijk niets mee te maken nu.

Tosia en Colin hadden dit geregeld. Ik weet zeker dat ze niet konden wachten met het vertellen, maar ze hadden het volgehouden! Ze hadden ons wel hints gegeven, trouwens. Ze hadden een rijmpje gemaakt, met dat de president was op een geldbriefje. En Tosia en Colin hebben een Starbucks kop van die stad. Maargoed.

Toen was de dag aangekomen, en we gingen naar Washington DC! Het was echt super koel! Het is zo raar om alles in het echt te zien, in plaats van op plaatjes of in filmpjes. DC is echt een stad om te bezoeken. Maar echt serieus, ik was echt even vergeten hoe koud het kan zijn! En ik wil niet zeggen dat het niet koud is in Florida, want het is echt kouder in de morgen! Maargoed.
We verbleven in Maryland, en we reden door Virginia. Dus dat is echt super leuk om af te strepen op mijn 'bezochte staten lijst'!

(More pictures is in album!)

Het is waarschijnlijk tijd om maar eens te stoppen.
Een ander verhaal komt snel, hoop ik!

XOXO

Gob de Gub

AAAAAAHHH PHYLL!!!
GAAF!! Ik zag trouwens de Eendenlach! In een van de eerste filmpjes! : )

Zoo koel om je engels te horen praten! (nouja amerikaans maar ik hoor geen verschil^^)

Veel plezier nog!! xx

Mama

Grappig al die filmpjes....
Op naar de volgende verhalen...

Dannique

Hahahhaa, Phy!
Al die filmpjes, geweldig. Alleen maar cool and awesome. En 'look a tree' .. Like omg. It's really you.
Zelf in het Engels ratel je al.. Zo leuk om te horen!
We missen je geratel hier wel hoor.. :(
Have funnn,
xxxx

Sariña

Hooi vik!
Haha die filmpjes zijn echt lachen! En vooral grappig dat colin ook lekker gek werd van je gepraat! Echht grappig! :)

Xxxxx

Jay

hahahah ik herkende Miami airport youknow