Homecoming & other fun things

Oooohhh my gosh.. Ik zit op school nu, en het is het laatste uur. De hele dag doen we niks in alle vakken... Ge-wel-dig. En dan het laatste uur niks, again!!! But oh well.

Nu heb ik tijd om weer eens mn blog bij te houden. Na Spirit week, was het tijd voor Homecoming. Ik geloof dat de homecoming danse zaterdag avond was, maar dat weet ik niet zeker meer. Vrijdag avond was er een homecoming game. Best koel om dat in het echt te zien, ipv in een film. Maar helaas is ons football team niet zo goed, dus verloren we (met geen idee hoeveel) op onze homecoming avond/game.


Met Juliaaaaa!


Prins en princes van de Juniors. :) En die jongen is in mijn geschiedenis klas. Ik wist niet dat hij dat was totdat ik m goed zag! Dat was grappig. Maargoed.

Homecoming was trouwens op Julia's verjaardag. Dit was 00:00 (op haar bday)

Haha, Julia the bday girl!

Niet alleen zij kreeg een 'cadeautje', maar ook ik kreeg iets! Speciaal voor homecoming en Julia's verjaardag gingen we naar een plaats waar ze manicure en pedicures doen. Dus zij had mooie handen en voetbal, en ik had mn handen! (mn voeten had ik een week daarvoor gehad, want Colin en Julia hadden iets, volgensmij)


Nadat we daar klaar waren gingen we naar Corinne, om ons klaar te maken voor de Homecoming dance. Awesome! Make-up, haar, jurken, schoenen, nagels.. love it! Welk meisje houdt niet van optutten? :) Toen we klaar waren gingen we foto's maken, en daarna gingen we naar andere mensen van school, om daar te eten, en ook weer foto's te maken. Heeeeel veel foto's dus. :)

Met Julia


The girlssss! (Corinne, me, Stefania, Julia)


(me, Corinne, Julia, Thors exgf -they just broke up-, Stefania, Taylor, Thor, Sam, Ben)

And after the picture taking at their house, we went to school. Ready to dance and party :)!

Superawesome. Het was trouwens echt heel leuk. De muziek was leuk/goed. Er was een DJ, en we hoorden dat hij iets van 60-something was! Dat was echt grappig! Volgensmij was het wel waar dat ie ouders was. Want zo zag ie er ook uit. De homecoming dance was leuuuk! :)
Als ik er nu over nadenk, is dat zoooo lang terug! Haha. Maar goed.
De dag erna vierden we Julia's verjaardag. Haar eerste Amerikaanse verjaardag! Haha. Het was supergezellig! :D Er waren vrienden en familie (van T&S), en het was gewoon heel gezellig! :)
We just hung out and had fun! :) And took pictures, because we love doing that.

Oh, btw, i decorated the hous (the kitchen part, because the rest of the house was in style of Halloween! Still... :))

Ok. Dan over het weer hier. Het is ge-wel-digggg!! Oh my gosh! Ok. Ik had niet gedacht dat ik mn paraplu echt zou gebruiken, en dat heb ik iets van.. 3 x gedaan, maar het weer is zooo lekker! Smorgens is het wat kouder. Echt serieus, 1 ochtend liepen Julia en ik naar buiten, en we droegen gewoon een dun vestje, want dat is genoeg en soms (later op de dag) zelfs te veel. En het was zoooo koud! (ok, het is logisch dat we iets sneller koud vinden, want je raakt denk ik echt gewend aan het weer als je ergens langer bent). Maar echt serieus! Onze neuzen waren rood, we konden onze adem zien, en het was gewoon freeezinggg. Dus teon we in de bus zaten, en we naar school reden (er is altijd een bord met de tijd, het weer, datum, en andere korte announcements, zagen we dat het 40 was... OMG! We hadden eigenlijk niet eens een idee hoe koud dat was in celcius, maar normaal is het 68.. of 74... of 95... Haha, dat laatste was alleen in de zomer-zomer. Maargoed, toen zochten we dat dus op, en het was 4 graden! OMG! We liepen buiten met alleen een vestje! Ik doe dat zelfs niet in Nederland! MAar het weer is hier anders, want het is koud(er) in de ochtend, en dan wordt het als snel warmer. Het schommelt erg vergeleken met Nederland. Maargoed, het weer is dus echt geweldig.

Op deze foto;

Zitten we buiten, en het is NOVEMBER, en het voelt als een geweldige zomermiddag, en we aten brunch, en het was gewoon geweldig! Colin en Tosia vonden het een beetje koud-ig. Dus zij droegen lange mouwen shirts, en wij hadden tshirts! Haha. Maar echt serieus. Achter ons zaten spaanse mensen, en ik kan voor geen meter Spaans, dus het voelde echt als vakantie! Haha, gewoon ge-wel-dig...

Also a fun thing (lees; gadget thing). IEDEREEN, oke. dat is absoluut niet waar, maar veel mensen nemen hun ipad mee naar school. Superhandig, het is kleiner dan een laptop, en je kan je notities erop maken. HANDIG! Also een leuk pluspunt; Je kan foto's maken! Haha. :) Dus wat doe je als je je verveeld, en je vrienden zo'n ding hebben? Jep. Je maakt foto's.

Trouwens, speaking of foto's maken, in het begin dat ik hier kwam zei ik steeds; make pictures. Maar het is take pictures. Nu ben ik eraan gewent trouwens. het is raar om make te zeggen. haha. En ook, ik dacht altijd dat je zegt; How comes. Want met he/she/it komt er een extra s. Maar how is niet zoals dat, en ik dacht dus van wel. Maargoed, mijn hostpartens en Julia helpen me daarmee, en dat is goed! Sommige mensen vragen niet meteen waar ik vandaan kom als ik praat, dus dat is goed. Ze vragen dat eerder wanneer Julia praat. Haha. Ik wil alleen meer een Amerikaans accent, maar daar word aan gewent. Wat ik nu steeds heb, is als ik moeder zeg, zeg ik het meer met een 'D'. Dus; modder. Kindof. haha. Maarja, ik moet de ' TH' dus beter gaan zeggen. Tosia en Colin zeggen dat het helpt als ik gewoon langzamer praat.. Maar ik hou ervan om snel te pratne. Maargoed.

Oh, btw, one day we went to Brennans house, and he has snakes! En ik wilde er altijd al 1 vasthouden! Het was zo raar, maar zo koel! :D


En dan na de homecoming, en een paardagen later was het trick or treat. Dus (ik had een wedstrijd die dag) na mijn wedstrijd ging ik naar huis, en snoepjes uitdelen, en ook (aan het einde) langs een paar huizen. Haha, het was grappig. Het is gewoon een beetje (heel erg) hetzelfde als 11november. :)

Maar dan zonder enge dingen..

Maargoed. Dit is even genoeg geupdate voor vandaag. Ik ga me maar weer verder vervelen met andere dingen. En deze foto of Ruthie past er echt heel erg bij!

byeeeee xxxxxx

Reacties

Reacties

oma

Eng die slang
Vindt jij natuurlijk niet.
Maar ik wel
xxxx oma.

Jamie

Wacht maar tot je terug bent in nederland!! Het is hier zooo koud! Vaak zie ik bij de egelbanden whahah dat het 2 of 3 graden is! :|

xxxxxx

Dannique

Hahaha, ik als op Twitter ook al dat je aardig bored was. :)
Nou goed, leuk om weer wat van je te horen! Maar je mag echt niet zeuren over de temperatuur. Het is hier pas freezing. :)
xxxxxxxxxxxx

Jay

Leuk Phy, steeds weer die updates, blij dat je het zo naar je zin hebt! Kom je wel ooit nog terug? En niet zeuren over je engels, zo te lezen is het nu beter dan je nederlands. Kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active