Wat doen Amerikan als ze iets leuks willen doen?

Olaa! School bood een trip aan, een tijdje terug. (Het begon al kouder in Florida te worden, dus ik denk begin November.) In photography, mijn lerares zei dat we naar het Dali museum konden, als we wilden. En ze zei tegen mij dat ik het móést zien hier, voordat ik terug naar Nederland zou gaan. Dus ik dacht, ach, waarom niet? Want het kán leuk zijn in een museum als je met een leuke groep bent? En Dali is koel. :) Dus ik schreef mezelf in, en dacht dat meer vrienden ook zouden gaan, maar die gingen toch maar niet, maargoed! Ik vond het leuk daar met derest! :)


We kregen een rondleiding toen we binnen waren. Er was één schilderij (of eigenlijk meer) dat echt superkoel was! Het was echt hugeeeee, en als je dichtbij stond, zag je een vrouw staan, die naar buiten keek. Ze vroeg of we ook president Lincoln (Hé, ben jij niet... Aberham Lincoln) zagen. En als je zo dichtbij staat zie je dat niet! Maar als je op google ofzo gaat zoeken, of gewoon verder weg gaat staan, zie je dat zoooo duidelijk! Ik snap niet hoe ik het eerst echt niet kon zien! Haha. Er waren meer schilderijen zoals dat schilderij. Eerst zag je gewoon wat je zag, en later zag je zo veel meer! Dat's wel grappig. Maargoed. We kregen koele bandjes in het Dali museum, en sommige mensen doen een wens, en stoppen hun bandje aan de wensenboom, maar wij moesten weggaan, dus ik deed dat niet. Oh well.

Btw, omdat het daar 'koud' was, had ik mn eerste warme chocolade melk! Haha! Ik had never verwacht dat ik echt zin zou hebben in warme chocolade melk. Maar ik had alleen een t-shirt, and het was koud!!

En na de rondleiding gingen we gewoon rondlopen. We waren 'vrij' om te doen wat we wilden. (vandaar de chocomelk/hot chocolat). En we gingen koele foto's maken, want het was natuurlijk foor photography.

Het Dali museum is koel. Oh, wats also cool, the person that took this picture, he was sitting in a group, and one of them was singing! It was awesome! :D

Dus oke. Museums... Maar die heb je overal! Amerikanen houuuudddeeennnn van shoppen. Maar ik denk dat meer dan 50% op de wereld daarvan houdt. Ik ging met Corinne (van voetbal) en haar moeder en zusje naar een (indoor) mall. De mall close to our house is outdoors, en dat is eigenlijk een beetje (heel erg) 'bijzonder'. Ik vind het leuk! In de zomer is het superheet, en wil je zo snel mogelijk in een 'airco winkel' , maar in de 'winter' (voelt als lente, maar soms is het wel echt koud. En misschien voelt het soms ook wel als een zomeravond. :)) is het awesome! I love the mall! En de winkels zijn ook anders. Veel mensen (meiden) vinden H&M helemaal geweldig. Er was laatst 1 geopend, en dat was de eerste in deze omgeving. Iedereen vind het helemaal 'tha bomb'! Haha. Ik vind Forever 21 awesome! :) H&M ook trouwens. Oh! Btw, 1 x gingen we shoppen in een ander mall, en toen was er een zara. Echt serieus, die ziet er oooovvveerraaallll hetzelfde uit. Het enige verschil was dat er een $teken voor elke prijs stond (ik heb geen idee of er ook een €teken voorstond) en dat ze engels praten. Maargoed, toen ik met Corinne ging shoppen, ging zij zoeken voor een homecoming dress. En wie wilt er nou niet nog een x 100den jurken passen? :D

We aten bij een eetplek; Chick-fil-a. En het is awesooomee! Ik denk dat het een beetje hetzelfde is als KFC, maar ik ben nog nooit naar een KFC geweest. Niet hier, en niet in Nederland of andere landen. Maar die plek is echt awesome!

I love taking pictures :)



Omdat Colin en Tosia in het bezit zijn van USF football kaarten (&buccaneers, &ijshockey), gaan Julia en ik altijd naar de homegame, (als we niks anders belangrijks hebben te doen :)) dus ook dit x gingen we weer naar een game. I love it dat we naar zo veel wedstrijden gaan! Ik bedoel, de kaartjes zijn niet niks, en Colin en Tosia kunnen er ook voor kiezen om gewoon met hun vrienden te gaan! (Tosia gaat trouwens niet altijd). Voor een footbal game, doen we een tailgate. Het is gewoon, je parkeert je auto, iemand heeft een BBQ, en dan gaan we eten, drinken, praten, gezellig doen, en ons voorbereiden voor de wedstrijd! soms lak ik mn nagels met; USF! Maargoed, afgelopen zaterdag was de laatste homegame. Het seizoen zit er bijna op! :( Maar oh well. I had fun!

Dat is trouwens de mascotte van de USF Bulls. Een 'bull'. Zijn naam is Rocky. Het is awesome. Hij loopt over het veld, maakt iedereen druk, en gaat op de foto. Koele baan, haha, iedereen loves him!

With my sisterrrr! (L)


De kinderen van Tom en Shelley waren er ook. Haha, schattig! :)
Maargoed! Ik moet maar eenst gaan ontbijten, en dan klaarmaken om naar school te gaan! M'n volgende verhaal gaat over het Halloween feest dat mijn hostparents gaven! Het was awesome! Echt serieus, i wish they celebrate it everywhere!

xxxxxx!

Reacties

Reacties

Wesley

Cool dat je daar aan dacht (abraham Lincoln )
Cool bankje. M'n iPod is echt chil
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active