Soccerrrr

Helleuuu!

OK, even een snelle update, want ik moet straks weer weg om (eindelijk) naar de kapper te gaan, maargoed. Ik speel voetbal hier, op school in het voetbalschoolteam. Best logisch als het op school is, maargoed! En het is echt super om weer te voetballen! Ik realiseerde dat ik het eigenlijk best wel 'miste'. Ik bedoel, niet dat ik meteen 'verslaafd' eraan ben ofzo, maar het is gewoon awesome om het weer te doen!

Maar het is echt super serieus! Hoe ik erbij kwam om voetbal te gaan doen? Nou, voordat ik hier kwam zat ik er al aan te denken, maar niet super serieus, ofzo. En toen ik hier was, vroegen veel mensen wat voor sporten je deed/doet enzo, en toen zei 1 jongen; Oh! Dan en dan zijn er try-outs! Dus ik gebruikte mn nike voetbal broekje ein-de-lijk! :) Maar ik had natuurlijk geen voetbal sokken, schoenen of scheenbeschermers... Dus dat was een beetje.. minder.
De eerste try-out dag, om eerlijk te zijn, wilde ik bijna niet gaan. Haha, ik was zenuwachtig. Maargoed, ik ging toch! En ik ben blij dát ik ging, want je leerst zoooo veel meer mensen kennen als je een sport doet! En iedereen hoorde 'dat ik een accent had'. Ze hebben allemaal zelf een 'Amerikaans accent', en ik ben de enige die zonder accent praat. Haha. Maar zo voelt het echt! En in Florida hebben ze geen accent.Of, nouja... Geen raar accent. Ze praten gewoon-in-films-Engels. :) Maargoed.

De eerste try-out dag was zwaar! Alle dagen waren zwaar eigenlijk. Het was drie dagen try-outs, en als je door was, had je 'practice' de volgende twee dagen. Eerst dacht ik; oh. my. gosh. 5 dagen voetbal in de week, maar geloof het of niet, you get used to it!
Ik vind het koel dat ik zo vaak voetbal! En trouwens, het is eigenlijk ook niet waar, want als je in het 'lagere team' zit, JV, heb je niet alle dagen een wedstrijd, dus geen training, dus geen voetbal, dus vrij. Maargoed. De eerste try-out day was koel! I loooveee soccer! :D Hihi. En als je geen voetbalsokken hebt, en geen scheenbeschermers, en geen voetbalschoenen.. En het gras is een beetje... nattig, en het is bokkkkk heet.. Dan gaan je benen eruitzien alsof je niet geschoren hebt; Modder benen!!!



De tweede dag leende ik voetbalschoenen en scheenbeschermers van Allie,en sokken van Corinne. Het is zo grappig om over zo'n tijd terug te schrijven, want ik ga nu vaak met Corinne om, haha. En toen kon ik haar net! Oh, btw, ik kijk naar de foto, en ik realiseer me nu dat ik de schoenen die ik droeg heb weggegooid, want toen ik ze droeg, en ze super goor en modderig waren, had ik ze buiten 'laten drogen'. My shoes used to be purple, and were gray afterwards. Iedereen dacht dat het 'Vans' waren en zeiden; omg!! I'm so sorry for your shoes! Maar het kon me niet echt veel schelen. Oh well.

Dus de volgende twee try-out days waren koel. I was super sore afterwards. I mean, before practice I run with Tosia frequently, but... geez.... Rennen en joggen is echt anders! 1 ding waaraan ik echt 'dood' ging, was het sprinten aan het eind. Als iedereen zegt, dat als je het team wilt maken, dat je altijd 100% moet geven, ga je dat echt doen. Dus als de coach zegt; ga op een lijn staan, en dan schreeuwt ze 'go', dan ga je met 100% sprinten naar de overkant. MAAR!!! Je bent niet snel genoeg. En de mensen die 'wonnen'/snel genoeg waren, mochten stoppen.. En ik mocht het nog lekker 3 of 4x over doen. Awe-some........ I was sooooooo sore...

But oh well. Omdat ik een exchange student ben, moest ik heel veel papieren invullen. Ook, als je een sport op school wilt doen, moet je gezondheids papieren inleveren... En een test doen. Ze bekeken mn oren, ogen, botten, houding.. echt heel veel! Nou, goed. Weet ik ook meteen dat ik gezond ben, maar daar meost je natuurlijk voor betalen. En voor het spelen vn een sport op school moet je ook betalen. Oh well, het is net als een voetbalclub, dan. Niet dat het 'gymen op school' is. Maargoed, al mijn papieren waren bijna ingevuld,
en Thursday was de lijst met namen on the internet. En hoe AWESOME is het om je naam te zien!

Dus dan heb je de volgende paar dagen training, en ga je van het weekend voetbalschoenen kopen, want dat is koel.

En dan hoor je de volgende week in welk team je zit. Varsity (de 'hogere') en JV (Junior Varsity). En ik zit in het JV teammmm!!! En i love it! Het is echt super om weer te voetballen.
Elke dag in de schoolweek practice, behalve als we een wedstrijd hebben, of Varsity een wedstrijd heeft, (bijvoorbeeld gister Varsity had een wedstrijd, en i was 'free'). Het is normaal voor Varsity om 3 wedstrijden per week te hebben. Voor JV is het minder, maar om eerlijk te zijn ben ik daar wel blij mee! Ik heb meer vrije tijd, en ik moet natuurlijk ook mn huiswerk doen. Meestal is practice direct after school, School stopt at 2PM, en dan begint practice at 2:30PM. en dan tot 4:30. En soms tot 4. Maar soms is het irritant, en dan begint training om 4, en is het tot 6... Maargoed. Waar ik wel aan moet wennen, ik moet steeds a ride home, regelen.. Want Tosia en Colin werken natuurlijk. Dus als mn practice normaal is, tot 4:30, tosia haalt me op. En anders, als training om 4 begint, moet ik op schoolwachten, en me vervelen, of geluk hebben dat Tosia en Colin niet werken, of vrienden die me ophalen/brengen. (dat gebeurde met Corinne en haar moeder, en dan gingen we naar 'Smoothie King'. en I looveeee that place!)
Of Brennan haalt me op, of brengt me daar :)

Dus ja. I love soccer! Friday i have a game! Oh, stupid rule. If you have 8 points more than one team, the game stops. So we already played this team (for friday) and we stopped after 30 minutes, and that's weird. I wasnt there at that game. Dont know what i had. But oh well. Oh, and also, you dont play every team twice (like i;m used to), because you can only have a certain amount of games.. Kinda weird.. But ok!

I love it! :)

xxxxx

Oh, and 20 is my number! YEAH! :D

Reacties

Reacties

oma

je hebt nu al weer heel wat geschreven in een korte tijd .leuk om weer wat te horen over de dingen die je allemaal doet.

Jamie

Super leuk phy!! :)
Leuk dat je weer voetbalt en leuk dat je de laatste tijd weer zo veel schrijft!!
En hoe gaat het met die ene jonge? :) Of mag ik dit niet zomaar vragen? :P

xxxxx

Dannique

Phy. Echt awesome.
Maar wat zijn die broekjes kort! Echt geeeeez. En is het nou met paars of is het zwart? Echt leuk. En wat Jamie vroeg, wil ik ook weten. Hahahah. Hij brnegt en haalt je iig. Wel lief. Ik zit nu in de trein. And I'm bored. Maar toen dacht ik, heeeee. Phy heeft een nieuw verhaal geschreven. Dus ging ik dat lezen. Spreek je snel!
Xxxxxxx

Phylicia

@ Jamie, ja! Ik probeer elke morgen 'een beetje' te doen. :) Dan hoef ik ook niet zo veel in 1 x, en dan schrijf ik tenminste! En het gaat heel goed met die jongen. :) hihi.
@ Dannique, I know! Iedereen vind dat de broekjes still te lang zijn. Haha, ze willen het korter en korter! Deze voetbalbroekjes vallen nog wel mee, vergeleken met waar ze/we in trainen. (Ik gebruik meer 'ren shorts' van Tosia, en bracht 1 nike broekje, maar ik vind het niet echt erg. Het is warm, en dan kan ik bruiner worden. :)) Hihi! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active