We're famous


HeyyyHeyyy! :)

We (Julia/me/Sheiloh) are famouss! Oke, er is een restaurant, Tijuana Flats en het is daar echt awesomee! Het eten is lekker, goedkoop, en je krijgt genoeg voor je geld! Oh, btw, refills.. Typisch Americaans. Soms moet ik er nog aan wennen, want ze lopen gewoon met een nieuw glas van je drankje naar je tafel, even though you didnt ask for it. Maar het is awesome! Oh, en btw. Sweet tea. Dat is bokkkk lekker! Het is niet zoals ice tea in Nederland. Het is letterlijk koude thee, met suiker, en het klinkt heel simpel, maar het is zoooo goed! :D Dus ok. Oh! Een ander ding, Bok. Ik zei tegen een paar mensen van school dat mensen in Nederland dat gebruiken als: Oh, dat is bok koel, of je bent een bok. En nu gebruiken een paar dat ook, hahaha! (maar dan natuurlijk de engelse versie.)

Maar goed, Tijuana Flats is awesome. Sheiloh (rechts op foto), was bevriend met een Duits meisje, die het Duitse meisje kon die bij Tosia en Colin was, vorig jaar. Dus Colin en Tosia spreken haar nog wel eens, en ze is echt heel aardig. Maargoed, toen we daar gingen eten had zij het erover dat je een paneel voor het dak kan versieren/betekenen (is dat een woord?)/beschilderen/etc. en dat ze dat dan op het plafont doen. Dus dat is awesome!! Dus wij waren creatief en gingen schilderen, en foto's plakken. Het is echt awesome dat een restaurant dat doet! Als ik ooit een restaurant begin in mn leven, ga ik dat ook doen, haha :)

Dit was het resultaat:

En het leuke is dat iemand van mn voetbal team once said: I saw your thing in Tijuana Flats!
Dus het is echt koel dat iedereen het echt ziet! :D En dan weten ze meteen welke vlag bij The Netherlands hoord. Haha. :) (Btw, Sheiloh is Amerikaans, maar ze wil naar Duitsland. Dus ja. :)

Ok. Maar het was nogsteeds Halloween toen, en we gingen op zombies schieten met paintball guns! Dat was awesooomeee! We zaten op een truck, en die reed een route, en er liepen 'echte mensen'/zombies door een veld, en wij mochten lekker op ze schieten met de paintball dingen! Ze mochten niet terug schieten. Voordat wij op die truck gingen, was er 1 zombie in zn oog geraakt. Ze hadden beschreming, maar dat werkte blijkbaar niet echt voor hem. Dus de andere mensen die daar rondrenden waren bangig, dus wij haddeen alleen maar 2 mensen om op te schieten. (Ik zou ook bang zijn, btw. Het lijkt me niet echt geweldig op beschoten te worden. En volgensmij doet het echt pijnig, soms!) Dus we mochten nog een rondje schieten van de 'chauffeur'. :) En het was echt heel koel. Ik vond het al koel hoe ik eruit zag met het masker. haha! Maar ik wil eigenlijk wel een keer 'echt' paintballen. En dat mensen ook op mij kunnen schieten, want dit was dan een beetje neppig. Maarja! :D


Ok, i have to go!
xxxxxx!!

Reacties

Reacties

ron

ik kijk weer uit naar de volgende update

Mama

Snap nu eindelijk waarom jullie dat ding gemaakt hebben. Ik dacht dat het voor school was, maar nu blijkt toch van niet.
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active