Hello again :)

'6AM in the morning ........ now now now. And oh oh oh' I'm sorry. I was thinking about that song :)
Ok. Btw, over mn vorige post, ik ben intotaal 3x naar Howl-O-Scream geweest. En het is echt awesome daar. Echt! Dus als het in Nederland is, MOETEN we daarheen! :) Of we gaan gewoon even naar FLorida om dat mee te maken, dat kan natuurlijk ook. En het is ook voor alle leeftijden. Oke, niet echt eigenlijk want kleine kindjes moeten er niet echt tussen lopen, ookal gebeurd dat wel. Maargoed!

Homecoming... AWESOMEEEE! Om eerlijk te zijn, dacht ik eerst dat homecoming het langsrijden met een auto is, en dan de prins, en princes, blablabla. Maar ik wist niet dat er een dans was. Stom eigenlijk. Haha, maargoed, nu weet ik dat! :) I looooooooveeeeeeee it! Het jurken uitzoeken was amazing!! Ik bedoel, er zijn afdelingen in winkels met alleen maar homecoming jurken, en er zijn zo veel leuke bij! (Maar natuurlijk moet het er ook leuk uitzien als je het aanhebt)


Ik wilde deze bijna kopen^ (zwarte/grijze)

Met Juliaa! (Dit was ook haar jurk)

En dan mijn jurk;


Tadaaaa! Ik weet niet hoe lang, maar ik heb heel lang getwijfeld! Maar ik ben blij dat ik deze heb gekozen! Ik kan niet wachten om meer jurken te kopen, hihi! :) Maargoed. Als je de jurk hebt, heb je ook schoenen nodig, en iets om met je haar te doen, en makeup. Én homecoming was pas later, dus we hadden alle tijd. :)

Ok. Nicknames. IEDEREEN heeft een nickname in america. Oke, niet iedereen-iedereen natuurlijk, maar echt superveel mensen! Het is grappig, want sommige mensen 'verbeteren' leraressen en leraren dat zij anders genoemd willen worden. Zo is er een jongen in mijn 'food preparation' klass, en zijn (nick)name is LJ. To be honest, i dont even know what his real name is... Misschien als ik goed nadenk, maar het is daar een beetje te vroeg voor. Maargoed. Ook ik heb een nickname. Van Phylicia maakten Colin, Tosia en Julia 'Philly Cheese'. Eerst had ik echt zoiets van pfffffffff?? Maar ik reageer er nu op! Zelfs als ze alleen'cheese' zeggen. Haha.. Grappig, toch? Maargoed. Een Philly Cheese Steak is echt iets. Het is een sandwich from Philidelphia, en het is famous. En dat broodje is awesooomee! Het is echt lekker! Dus ik 'at mezelf' :)

Er is trouwens ook een andere reden. Cheese. Ik zei toen ik daar kwam (want zij weten natuurlijk nog niet wat ik wel en nietlekker vind met eten) dat ik kaas niet echt lekker vond. Maar als het in een salade, sandwich, pizza, pasta zit, is het anders. Dan heeft het niet een 'obvious' taste, en het is gesmolten ofzo. Dusja, zij snapten dat niet echt, en ze zeiden; YOU DO LIKE CHEESE!? Dus toen zei ik: I dont like cold obvious cheese. :), to explain! En dat begrijpen ze wel, denk. :) Dus op facebook posten ze soms dingen, dat over kaas gaat (en ik hoop dat je dat nu beter begrijpt als je dat leest, haha). Oh! Wat ze ook op facebook posten, is 'mijn quote of de day'. Facebook is hier echt trouwens am-a-zing. Iedereen heeft het erover, checkt het super regelmatig, en ja.

Maargoed, ik heb honger. I want breakfast! :) And then school!

xxxxxx

Reacties

Reacties

ron

het is een mooi verhaal.ik kijk uit naar het volgende

Oma

We hoeven niet te vragen of jij het naar je zin hebt .Het straalt eraf .blijf er lekker van genieten. liefs oma.

Jeff

Hoi kanjer, ziet er leuk uit. bedankt voor je verhaal..
zie je gewoon volop genieten. hey kanjer van me een dikke kus liefs en een hug.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active