Finally!

Ok. Het is 6am, and ik moet straks naar school, maar ik ga gewoon even snel iets schrijven, want anders komt er nooit wat op mn blog. Sorry dat ik niet zo veel schrijf, (niet dat ik er niet meer over ga schrijven), maar hier komt een deel(tje)!


Amerika is echt een land voor veel sporten! En het is awesomee! Vooral als je hostgezin kaarten ervoor heeft, of vrienden/mensen kent die kaarten hebben of veel daarheen gaan.
Dus Julia en ik gingen met de andere exchange students (from Finland and Norway) naar een Tampa Bay Rays game. En het is echt koel om ook een baseball game te zien!
Maar je merkt wel echt verschil in de sporten. (Colin en Tosia hebben trouwens ook ijshockey kaarten, dus daar ga ik binnenkort ook heen. Én de USF season tickets zijn ook awesome! Én Colin heeft Buccaneers kaarten. USF is een college football team, en the Buccaneers is met volwassenen.) Dus ja, het is echt heel koel! Met football is iedereen druk. Maar met baseball, wat ik in het begin een beetje rarig vond, spelen ze soms muziek om de mensen wakker te krijgen. Het is leuk om baseball te kijken, maar het is een stuk 'slomer' dan football.
Maar het was koel! We hebben alleen niet een baseball ball gevangen, zoals altijd in films gebeurd, maar het was koel!
Na de baseball game was er een country concert in het stadium zelf. Dus ik heb op het gras gestaan in een baseball statium! :D En dat is koel. Het country concert was best koel. Leuk om mee te maken! :D En er waren veel mensen, maar we konden het best goed zien.


Dus dat is koel! En we kregen, zoals te zien, koele armbandjes... :)

OK. Next subject.
Howl-O-scream. AWESOMEEE! In het theme park Busch Gardens was tijdens Halloween een eng iets! Het thema was zombies, en er waren creapy mensen die rondliepen en mensen lieten schrikken, (er waren ook mensen die niet rondliepen en in bosjes zaten), en er waren hunted houses. Ok, to be honest, de eerste keer dat ik daarheen ging was ik dooooodsbang en zenuwachtig. Haha, geen idee waarom! MAar het was zo koel! We gingen erheen met een grote groep (Ronja (Norway), Sisi (Finland), hun hostfamily en nog een paar mensen die zij kennen). Maar het was zo awesome! Ik was niet eens zo heel bang! Natuurlijk was ik bang in de hunted houses, maar ik hield me altijd was aan iemand. hhaaha! En natuuuurlijk denkt mijn hostvader, Colin grappig te zijn en mn been te pakken als hij achter me loopt, en dat is engg! Maar wat minder eng is, 'de zombies' kunnen je niet aanraken. Dus als jij wegrent, is het logisch dat ze je achtervolgen. Wat grappig is, we liepen door het park, want we wilden alle hunted houses uittesten, en Julia begon te gillen toen er een 'normale bezoeker' langsliep. hahaha! Dat was grappig. :) Ik schrok zelf ook, als er niks was, maar dat maakt niet uit. :)


Waiting in a line is boring, taking pictures isnt. :)


I thought the map was scary. (This was before i realized is wasnt that scary to be nervous!)


Creapy clown :)

Maargoed. Dit is een beetje een update, maar er volg meer, later! :) Want ik moet gaan, want anders komen we te laat bij de bus (die vertrekt 7:04) en anders moeten we lopen en dat duurt
veels te lang. Soo.... Yeah :)

xxxxxx!

Reacties

Reacties

Krobbie

AAAH PHY!!!
Eindelijk weer een verhaaltje : )
Vet koel halloween en die games! Ik heb al veel foto's op fb gezien en aahh KOEL.
Have fun!!

Amerika is koel koel koel koeler kan nieeet!
Het is koeler dan Holland en Bels (belgië) bij elkaar en koeler dan Rusland want daar is alles raar?
Amerika is koel koel koel koeler kan nieeettt!!


Liefs van Gob

Wesley

Cool maar is dat een vis ofzo?

Dannique

Phy, echt awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Dat spookpark, zo noem ik het maar even, lijkt me echt echt doodeng. Het verbaast me echt heel erg dat jij daar levend uit bent gekomen en dat je het zo koel vindt.
En echt awesome dat je ook weer voetbalt! Echt! :D
Spreek je snel weerrrr, xxxxxxxxxx.

Mama

Leuk weer een verhaal van je. Kijk uit naar het vervolg.
XXX

ron

Eindelijk weer eens een update,ik kijk uit naar het vervolg.

oma

Heel leuk om weer wat van je te lezen ik kijk uit naar de rest. liefs.

Ans

Leuk weer wat van je te horen. Ik merk wel dat je het daar erg naar je zin hebt...Houden zo

Veel liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active