Oops

Ik loop een beetje achter! Ik dacht (niet dat ik nog een update had) maar iig! Wow!
Oke, de USF game was echt zooooooo koel! Echt omg! :D Het ziet er bokpijnlijk uit als die jongens -het zijn college jongens (:- tegen elkaar aanknallen, maar het is echt zo leuk!
En iedereen is één met het team; het is echt superkoel! :D (het is trouwens het Buccaneers stadium, maar de USF bulls spelen daar ook). Het is echt superleuk! Ik snap football wel beter, denk ik! Maar nog niet alles! Maar het is gewoon leuk om dat te kijken, en iedereen is koel aan het juichen! :D En er is een 'teken' met je hand, wat staat voor een Bull. (alsof je 'rockt' maar dan... zonder tong! :)) haha, wat klinkt dat stom. Maargoed! Foto's zeggen meer!
(Er staan trouwens meer foto's het het album)


Oh! Also, befor the game, we're doing tailgate/tailgating. Het is eigenlijk gewoon daar al zitten voordat de game begint. Met een 'party tent' en een bbq, en hotdogs, hamburgers, watermeloen (haha, dat hoeft natuurlijk niet, maar dat was er). En je gaat gewoon gezellig koel zitten, en dan begint de wedstrijd, en ga je naar binnen! Colin en Tosia hebben 'clubkaarten', dus je kan binnen zitten, als je wilt. (het is natuurlijk gewoon in de buitenlucht. We hadden geluk dat het om 7 PM begint, maar het is alsnog warm! Maar dat binnen zitten heb ik niet echt nodig, maar dat kan iig.
En dat gebeurde Zaterdag 9-10-11 :)


De volgende dag ging Colin naar Washington... Yep, 9/11. Het is echt heel raar dat ik in Amerika ben als het precies 10 naar geleden is! Het was ook best.. 'engig' dat Colin naar Washington ging (vliegen). Maar het ging helemaal goed, want hij is weer terug! (hij was daar till Friday for work)
Dus Julia en ik moesten overleven met de kookkunsten van Tosia! Haha, ze zegt dat ze niet kan koken, maar dat vind ik meevallen. I love haar sandwiches, en ik vond alles lekker! :D Dus ik vond het gewoon! :)
Sooo.. Yeah. Als ik kan/wil/zin heb/gezond wil doen ga ik joggen met Tosia. Right now i'm constantly doing one route. But it's prety long! En het is waaaarrrmmmm! Ik zweet me dood! Maar binnenkort gaan we een andere route doen.. Een langere, en we gaan sneller rennen! :) Dus, mn personal coach Tosia is koel! Ik kan trouwens ook gaan fitnessen als ik wil. Er is een gemeentelijke ruimte/zwembad/fitness/basketball/tennis/squash iets vlakbij (is alleen voor onze regio) en daar hebben we nu een pasje voor, dus we kunnen (gratis) zovaak gaan als we willen.
En ik doe nóg een keer gezond (niet dat ik dat zwemmen enzo al een keer heb gedaan, maar dat maakt niet uit) maar na school doe ik een school sport. Tennis. (het is eigenlijk alleen maar oefenen, want de tryouts zijn nog niet geweest. En Tennis is pas tijdens het laatste semester.) Maar tennis is echt koel! (en het is bok heet.) en ik weet/wist niet met welke arm ik speel. Maar afgelopen woensdag (elke woensdag na school kan je gaan) had ik bedacht dat mn rechterarm wel beter is. Maar iig, ik had zooooooooooooooooooooo'n erge spierpijn van het tennissen! Echt serieus! Dus donderdag de 15e zijn Julia en ik naar een massage ding gegaan, en het was zo relaxt!
Dus de dag erna kwam Colin terug, en zaterdag was er een andere USF game. (de eerste keer wonnen ze trouwens) en de tweede keer ook! Het was weer koel! :D Before the game we went to a Halloween store. I;m gonna be an Alice in wonderland queen. En het is kort! Haha.. Het is echt waar, echt serieus. Als ik weer naar een Halloween store ga, maar ik een foto, want echt alles (ze hebben ook lange) is kort. Maar het is wel koel! :D En iedereen doet het. En het is grappig! haha! We zijn trouwens het huis aan het decoreren, en het is echt koel! :D En candy corn (het is snoep) is lekker! :D (Want we gaan een Halloween party geven, net als Colin en Tosia dede last year.) Maar het was koel, de game, en het kostuum!


Zondag zijn we naar een 'typische/echte' amerikaanse mall geweest; een overdekte mall! (Vlak bij ons is gewoon buiten!) Het was leuk! :D En echt serieus, alle Zara's zien er precies hetzelfde uit. Het enige verschil was dat de € een $ is. (en de praten Engels natuurlijk)
Nadat we hadden geshopt gingen we naar Coldstone en ooommggggg! I loooooooove die winkel! Het is een ijswinkel, maar ze doen het zo leuk! :D Je kiest ijs (of je kiest vanaf het menu, wat ik deed), dan kies je wat je erin wilt. Ik had mintijs, en de deden er oreo in. Maaaarrr, dat deden ze pas wanneer jij zei dat je dat wilde. Dus je zag ze ingredienten mixen in het ijs! Ze hadden zelfs 'birthday cake'! Het was echt koel! :D

Oh, trouwens, dankje voor het pakket mam! Haha! En je hebt gelijk; iedereen likes stroopwafels! :D Dus ik nam die mee naar school maandag (en dinsdag). (en echt serieus. Van de ...? 5 kleine + 3 grote is nu 2 grote pakken over.. Voorderest is het op! haha! Iedereen loves it!
In Nederland vond ik het altijd raar als ik verkouden (of iemand anders) werd als het mooi weer was.. Maar dat zou betekenen dat mensen in Florida nooit verkouden worden.. En zondag tot dinsdag had ik een bokneus. Maar het is al over!
Ik ik denk dat ik nog steeds geen Engels denk. Maar eergister ofzo hadden we het daarover, en ik zei; nee. ik denk dat ik geen Engels denk. En toen vroeg ie; vertaal je dan alles uit het Nederlands? Maar dat doe ik ook niet. (ik tel wel echt nog in het Nederlands, want dat is sneller) Maar eigenlijk weet ik niet in welke taal ik denk. En dat wilde ik even melden! :D

Maar het is weekeeeenddd! YEAH! Tomorrow we'l going to a baseball game. Supercool! :D Tosia and Colin gave me (Julia couldn;t find one she liked) a Rays shirt! (That's the team we're supporting) I have no idea if I'll like it! But it's cool to just see how it is! I know that I love football, so that's cool :D
Ik zeg koel trouwens vaak... :) Koel he?

Oh, trouwens, toen we naar de mall gingen, zijn we bij California pizza or something wezen eten, en het was zo gooooooood!I En i looooovvve de sweet teaaa! Omg! Dat is echt lekker! En de pizza die we hadden was zoo goed! :d Echt superlekker!

Oke, echt heel erg interessant, maar de putten in Florida zien er zo uit;


En er zijn heel veel lizards, die lopen altijd buiten (en deze deed iets raars met zn nek):


Er zijn trouwens geen andere gore insecten. En ik dacht dat er enge spinnen in Florida waren, maar het zijn gewoon langpootspinnen. Ik heb wel veel kakkerlakken gezien. Oke, eigenlijk niet, eigenlijk maar 2. Maar Julia ziet ze vaak buiten of in de garage.

Wat trouwens heel lekker is: Poptard. Het is van Kellogs, geloof ik. Maar het is een soort... breakfast, snack iets? Het is echt superlekker! En je hebt 100 soorten! :D Dus dat nemen we soms :)


Maar ik moet stoppen!
Morgen, gaan we dus naar een Rays game, maar ik wil een hemdje (blauwe) voor eronder, dus we gaan naar de mall!

xxxx

Reacties

Reacties

Yvonne

Super leuk om weer iets van je te lezen. Leuk ook dat je inderdaad gaat joggen. Verder genoeg te doen om je bezig te houden. X mama

Dannique

Nee, Phy, je denkt geen Engels volgens jezelf, maar je halve verhaal is in het Engels. Dus ik denk zo maar ergens dat je toch wel een beetje into the English bent hoor Phy! :p Echt super leuk om weer wat van je te lezen! Maar het is nog steeds raar dat je aan de andere kant van de wereld zit!
Ennnnjoy,
xxxxx.

oma

hoi phylicia
leuk om weer wat van je te horen.
je loopt inderdaad een beetje achter.
wat ben je sportief bezig.
liefs van oma.xxx

Jay

Heeeee, zo te horen heb je het erg naar je zin! Ik snap dat je snel achter gaat lopen hoor, zoveel te doen en te zien! ik vind het iniedergeval heel leuk om te lezen allemaal, ben blij voor je Phy! xxxxx

Selma Smits

Hey, Phylicia,
ik heb net even je blog zitten lezen, volgens mij heb je het erg naar je zin, gelukkig maar! Leuk hoor al die ervaringen! Ik was de afgelopen zomer 4 weken naar de VS, erg mooie reis gehad, en ga morgen met een nieuwe lichting examenkandidaten naar London. Ik zal dit jaar nog wel eens je verhalen komen lezen, geniet ervan - zo'n jaar is voorbij voor je het weet!
Groetjes van Selma Smits.

Mama

Hai Phylicia, Net weer even je foto's zitten bekijken. Er zijn heel wat nieuwe foto's bij.
Iehhh, een slang, vond je dat niet eng.

Komt er nog een nieuw verhaal?
X mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active