Jare ja Villegalle - Pienissä Häissä

Omggg! Een week gaat zo nietnormaal snel voorbij! Het is echt raar!
-en voor degene die denkt; ehhhh... wat betekend die titel? komt zo!-

Maar echt serieus. Als ik nu de foto's van 'deze week' bekijk,denk ik echt; omg! We doen zo veeel!
Oke, school is gewoon school. Maar dan in het Engels, met Engelse kindjes, en met een dress code. Serieus, ik had een rok aan -DIE IK AL EEN X AAN HAD!- en die was nu ineens te kort! Mocht ik mn les niet in, moet ik mn ouders bellen (maar die waren aan het werk dus ik wilde niet dat ze helemaal kwamen). Echt serieus... ik had bijna de mouwen van mijn vest afgeknipt! Maar gelukkig hangt die nog mét mouwen in de kast.
Oke.. Oja! Ik ben (rock)band. De band heette Adalee, ofzo. Het was wel grappig! :D Leuk om dat ook een keer mee te maken! We kregen twee dikke grote strepen op onze handen (Julia en ik). Waarom? We zijn te jong om alcohol te drinken. haha.
Oh! En afgelopen zaterdag heb ik de eerste USF Bulls wedstrijd gezien! Het was leuk en ik wil American Football echt beter begrijpen! Het is te volgen op tv, want er zijn extra lijnen op de tv. Maar morgen (IK GA NAAR EEN ECHTE WEDSTRIJJDDDD!!! YEAHHH) moet ik dat zelf maar uitvinden! Maar het wordt hartstikke koeeeel! :D Haha!
Zondag waren we naar het strand gegaan. Caspersen beach staat bekend om dat er veel haaientanden zijn. Heeeeel erg leuk als je daarheen gaat en een Haaien 3D film hebt gezien! Niet dat ik eraan had gedacht, maar dat maakt niet uit! Haha, ik vond haaientanden en vond dat echt zoo koel! Alleen wist ik niet dat die dingetjes zwart zijn! Ik zocht eerst naar witte dingen, maar gelukkig zei mn gastgezin dat je naar iets zwarts moet zoeken!
Afgelopen maandag hadden we vrij van school, want het was Labor day. Wat het is? Geeeeen idee! Maar vrij is altijd leuk! We zijn naar Busch Gardens geweest met vrienden van school, en met andere exchanged students; Ronja en Sisi. (en hun gastmoeder). I looooovvvveeee Busch Gardens! Het is echt superchil dat het zo dichtbij is, en dat ik nu elke dag dat ik wil kan gaan, want ik heb een jaarkaart! :D
De lunches op school vind ik nogsteeds lekker. Niet dat het eigenlijk veel smaak heeft, maar het is gewoon leuk! :D
Gister zijn we naar TGI Fridays geweest, dus gister was het vrijdag. :) En nu weer! Omgggg!

Oh, en vandaag was er trouwens een pep-relly, maarik had er meer van verwacht van wat het was. Maargoed!
Binnenkort Halloween, dus we gaan veel (geen enge) dingen passen! En morgen dus deUSF Bulls game! Én straks -over een paar minuten- komen er twee meiden van school om cupcakes te maken! Jeeeeej i love cupcakess! :D

Dusss, ik moet maar stoppen!
Oh, en over de titel, ik zong dat lied voor Julia want ze vind het grappig als ik Fins spreek! Haha! Ik vind het leuk dat iedereen 'ik moet poepen' kan zeggen! :D

xxxx

Reacties

Reacties

Jay

wow wow wow, wat een verhaal! maar wel allemaal heel gaaf! wat fijn dat je het daar zo leuk hebt Phy! Alleen je zegt wel heel veel dingen dat ik denk van wtf, waarheen? maar dat zou voor jou wel heel normaal zijn hahahaha... hoor vast snel weer van je!?

Gob

Phy!! echt koel! en ik ben het met Jay eens, dingen zijn soms een beetje van wtf maar dat is voor jou heel normaal! oja en kun je Julia ons: Wij zijn koel, koel, koel, koeler kan niet-lied later vertalen in het Fins? das vet koel!
meis heel veel plezier en laat de tijd maar snel gaan want dat is positief! xxxxxxx

oma bas

He he eerst een tijd niets en dan een heel verhaal.
gelukkig maar dat je zo veel te doen hebt.
dan verveel je je niet.
echt wat voor jou om dat aan iemand te leren
ik moet poepen mooi hoor.
blijf van alles genieten.
heel veel liefs van oma.xxx

Yvonne

Oh jee, wat een gedoe met die dress code. Mag je er wel leggings (driekwart) bij aan, of doen ze dan nog moeilijk.
Misschien had je die rok de vorige keer iets lager gedaan. Wat heb je gedaan toen je de les niets in mocht? X mama

wesley

cool en dat tgi fridays dat is was ook met south park.
maar ja cool hoor

Dannique

PHY! Eindelijk weer een verhaal. Het duuuuurde lang. En dan krijgen we nu zo'n BAM in ene een (wat voor ons) onlogisch lijkt en voor jou zo logisch is. Ik ben zo blij dat je het naar je zin hebt! Beter dat je geen tijd hebt om ons op de hoogte te houden, dan heb jij het druk. Haha!
Meis, enjoyenjoy! Ben benieuwd naar je volgende verhalen!
xxxxxxxx

ron

hehe eindelijk weer wat,en meteen een heel verhaal
heb je veel haaientanden gevonden?
grappig dat finse zinnetje
hoop snel weer wat van je te horen

knuffels ron

Anouk.

Hey Phylicia.
Al een hele tijd niet gesproken, maar me ouders hadden van je moeder gehoord dat je een eigen reis pagina had! Erg leuk om alles te lezen en zoals anderen ook al schreven het is voor ons net een film waar je in zit. En wat super vet dat je daar ook kan voetballen. Ik hoop dat je het nog erg naar je zin gaat hebben en ik wens je nog heel veel plezier.
xxx Anouk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active