Oh I survived, yeah I survived!

Oke... Vijf dagen lang om 5:00 opstaan om naar school te gaan, waar je niemand kent, waar je de weg niet kent, waar je leraren niet kent en zelfs de wc niet kent. haha.
Logish, alles is nieuw! Maar I survived! Geen hoofdpijn, geen pauzes alleen zitten (dat is waarschijnlijk ook omdat ik THANK GOD Julia heb), geen (hele) moeilijke/rare Engelse woorden!
Volgensmij ga ik die school wel leuk vinden! Wiregrass Ranch High School, go bulls!

Haha. Zo raar; eerst zit je thuis achter de computer naar je omgeving te kijken en het andere moment rij je IN DE GELE SCHOOLBUS langs de schoolmascotte. Ain't it great?!



De bussen zijn trouwens minder leuk dan dat ze lijken. Oke, ik vind het echt leuk dat ik met de school bus naar school ga, maar vanbinnen is het best zwerverig! Haha! Ik bedoel, het is krap.. Er is geen airco, dus als je naar school gaat is het nog wel vol te houden, maar als je terug komt ga je dood. En de banken zijn niet echt breed ofzo. Maarja, het is wel leuk! :D
Ook minder; de dresscode. Ik kwam -de eerste dag meteen al- uit de bus, komt er een vrouw naar me toe -ik droeg een taillerok- en zei ze dat mn rok te kort was. God damnit. Ik dacht echt; neeeee!! Wat moet ik nu nou aan! Dus al mn taille rokken kan ik pas later op de dag aan, of verstoffen in mn kast. Of in de weekenden natuurlijk.
Mijn rooster vind ik echt superchil! Ook chil, het enige wat je in je tas (nodig) hebt, is schrijfbaar spul en spul waarmee je kan schrijven. (oke, bij sommige vakken moet je een map, etc.)
Ik begin mn dag altijd met Wiskunde. Wat we nu doen is niet erg moeilijk, maar alles is in het Engels, dus dan moet je meer nadenken. We hebben ook geen rekenmachine gekregen, dus ik ben benieuwd hoe dat voor derest van het jaar gaat! Mijn wiskinde lerares leek een bitch. Maar ze is wel oké.
Daarna heb ik Engels en ik vind de lerares daar echt super! Ik bedoel, het is zo raar, ze geeft snoepjes (???!!?) als je je hand opsteekt en je een goed antwoord geeft en vandaag vond ze het leuk om gewoon lekker uit te delen. Nouja, oke! :) Ze vind het ook best als we eten.
Ze zei; I'm gonna eat in front of you, so if you want to take something with you, you can.
Daarna heb ik Anatomie biologisch iets. Dat is best moeilijk met alle Engelse woorden. Want weetikveel wat 'stoelgang' in het Engels is? Wat alleen heel raar is, ik had de eerste 2 dagen een leraar, 'Coach Bounnell' en hij is Woensdag overleden aan een hartstilstand. Zo raar... En je merkt dan dat (een groot deel van) de school sip/verdrietig etc. is. Echt heel raar. Nu hebben we een vervanger, en vind ik het minder interessant. Bounnell vertelde alles interessant en ging (bijna te snel) door de les en wij moesten alles meeschrijven. Nu moeten we zelf lezen en... opdrachten doen? Echt heel raar...
Na het biologische hebben Julia en ik lunch. De eerste dag vroegen we aan kleine jongetjes of we bij hun mochten zitten, haha. Super koel om dat te doen natuurlijk! Maar we hebben een 'plek om te zitten' en ze zijn aardig! :)
En daarna american history! En die leraar kan ik goed volgen en hij zegt dingen interessant! :D
Daarna hebben we koken, en i looooovvvveee dat! We zijn nu alleen bezig met veiligheidsdingen etc.!
En daarna heb ik fotografie en dat is leuk! :D Apple computers zijn trouwens moeilijk, en ik snap er geen hol van...

Vrijdagen zijn trouwens leuk! 3rd Period hadden we een oproep, en toen moesten we naar de gymzaal. En Aaaaa! Filmgevoel! Hahaha! Dat was echt leuk! Julia en ik moesten echt lachen toen! De principal-nogiets deed een praatje (en nog meer anderen) over de regels and stuff!
Ennnn gisteravond was er een football game op school! Yeah, de eerste wedstrijd van de school, en voor mij! :d Het was leuuk! Maar Colin vond dat ze slecht waren, haha. Maar ik vond het superleuk! De cheerleaders zijn trouwens ook grappig, maar de kijken niet eens naar de wedstrijd zelf, ze staan altijd met hun gezicht naar ons om dingetjes te doen. Het was koel –de konden op elkaar staan en sprongen etc.- maar.. ja. Het was wel koel, hoor! Maar het football; omggggggggggggggggg i loveee that! :D Seriously! :D Dat is echt zoo leuk! Ik kan niet wachten om naar een ‘echte/goede/serieuze wedstrijd’ te gaan! :D


Op dit moment zijn Colin en zijn vrienden iets raar aan het doen voor het nieuwe football seizoen. Snap er geen hol van, maar ze zijn aan het gokken op spelers, ofzo. Maarja! Morgen een soort ‘meeting’ met andere exchange students! Dat wordt vast leuk! Je moet iets meenemen van eten, dus ik/we ga/gaan iets van brownie maken!
En ik denk dat ik school echt leuk vind! Haha, ondanks dat ik uitslapen heerlijk vind!
J Maar ik was wel ‘een soort van vergeten’ dat ik natuurlijk ook weer huiswerk enzo heb. Maarja! :D

xxxx

Reacties

Reacties

Dannique

Woeeiiii.
Die footballgame is echt AWESOME! :D
De rest had ik al gehoord via Skype, maar het is wel gewoon koel om alles te lezen! Btw. Ik vind het heel knap dat je om vijf uur op kunt staan. Ik vind zes uur al veeeeeel te vroeg. Enjoyenjoy.

Dannique

huh.
Ik had nog meer geschreven...
En het is weg.
Ik had nog geschreven:
Ik wilde bij mijn naam schrijven Phylicia.. Heel slim. Maar weetje nog, dat ik op een toetsblaadje jouw naam had geschreven, in plaats van mijn eigen?
Zo grappig. En dom. Hahahaha.
Heel veel liefs, xxxx.

Yvonne

Hai hai, het viel mij al op dat je een spijkerbroek aan op die foto tijdens de lunch, vroeg me al af of het misschien koud was op school. Maar nu schrijf je dat je rok toch te kort was. Wel balen, moet je toch nog naar wat andere dingen kijken, maar dat lijkt me voor jou geen probleem.
X

Jamie

Hihi wat een lang verhaal zeg!
Dat football is koel! En hoe was het dansen trouwens?
5 uur opstaan is echt veeeelste vroeg! hihi ik sta lekker elke dag nogsteeds op als ik wakker word of blijf tot 12 of 1 uur in bed liggen! whahahaa!
Gelukkig is die vrouw van wiskunde niet zo stom als je dacht!
We moeten snel weer skypen hoor! want ons vorige gesprek was super kort! Zelfs toen we voor de examens moesten leren gingen we nog langer bellen over mall world! Hoe gaat het trouwens met de orkaan? die komt toch ook jouw kant op??

xxxx

Jay

Hee Phy, leuk om weer van je te horen, echt supercool allemaal, vooral die football games (FILMGEVOEL)
hier is het alleen maar baggerweer, en daar niet begrijp ik? ik zag dat je 'Irene' net mis loopt, gelukkig zit je nu niet in New York...
ik kijk uit naar je volgende verhaaltje!
(Durf je eindelijk eens rokken te dragen, mag het niet!)

Sharon

Wat gemeen dat je lange rokken mag dragen. Die zijn nu helemaal niet in :( Wat is nog meer de dresscode dan?

Je klassen klinken echt super leuk, wel zielig zeg voor die leraar. Maar 5 uur!!!!! Hoelaat ben je dan klaar met school, en hoeveel vakken heb je op een dag? Al knappe jongens gezien? :P

xxxxx

btw O.P.I nagellak is veel goedkoper in amerika!

Wesley

cool hoor ik heb ook op youtube gezien dat is wel handig al zet je daar die videos enz op misch ook dia voorstellingen. ik mag lkkr dse bb gun gister besteld en hij komt morgen aan :D!!
maarja doei

x

Sariña

Heeee!
Het klinkt allemaal echt heel koel! en die foto's ook! en idd, nu zit jij daar en dan is t echt terwijl t voor ons nog een steeds nep lijkt, en een film haha! en de zee is te mooi!
xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active