Woaw! We're going to the beach, yeah!

Umggggg!!!! Echt serieus.. Het strand in Florida is greatttt!

Laughing
Seriously!
Deze foto zegt veel :)

Het strand is met wit zand en dat is echt bokmooi en suuuupppeeeeerr aan je voeten!
Lekker koel! (vergeleken met het warme weer en het warme water.) Tosia and Colin thought is was cold, though. Haha, that's weiiiiirrdd! :D

Er kwamen ook vrienden, superaardig waren ze! Colin en ik waren in het water toen zij kwamen. Een (jonge)man kwam later bij ons (we waren best ver! Eerst was het ondiep en later diep en dan weer ondiep). Colin zei doodleuk dat er bij dat diepere deel 'mini-haaien' zwemmen. Maar DIE heb ik niet gezien!
Ik begin zag ik trouwens dolfijnen in de verte! Vet stoer! :D Maar iig, toen die vriend kwam, Andie ofzo, waren ze aan het praten. En toen zei die:
OMG! Colin! Behind you! I'm not kidding! Look behind you! (There's something black over there (it was like... 2 ft away and he didn't say this part) Of hij zei iets zoals dat!!
En ik draaide me ook om en ooooooommmmmggggggg!! Een zwarte grote enge dikke vage vlek in het waterrr!! Ik dacht omgggg!!! Een haaaaaaiii! Echt serieus!
En hij kwam dichterbij, en ik dacht echt oommmggg! Neee!
MAAR; Ik ben met Shelley's moeder naar de Zoo geweest, en daar heeft zij dingen verteld over dieren die alleen in Florida leven, Manitees. En die hebben vaak lidtekens doordat boten ze overvaren (heel zielig, er was 1 in de Zoo zonder staart :()
Maar iig, ik herkende hem dus, maar ik was eerst een soort van gillend achter Andie gerend, voordat ik het doorhad. Maar die beesten horen eigenlijk niet te zwemmen waar wij zwommen, maar wel in ander soort water ofzo, en ze doen echt helemaal niks. Ze eten gras.


Maar echt joh.. Het is zooooo groot! :D Nu vind ik het wel echt koel dat ik met een Menitee heb gezwonnen.. Of nouja, 'heb gezwommen'. Ik bedoel, het was zoooo dichtbij! Echt koel! :D
Verder heb ik geprobeerd om de boarden op t water, staand.. Maar wat was eng...
En het strand was leuk! :D

Morgen naar school, aaaah!

xxxxxxx

(Groetjen uit Florida-kaart;

Reacties

Reacties

Barbara

Hahha echt weer een Phy actie hoor! Ik ben wel jaloers op dat strand hoor:( succes met school vandaag/morgen. Haha weird hier is t al vandaag:p
Xxxx

Jamie

Zie je wel phy! nu wordt je nog bruiner! nouja je zal wel nog bruiner worden dus ik stop maar met zeuren! Koel dat je dolfijnen zag, en dat enge beest wat dus eigenlijk niet heel eng was. Die laatste foto is trouwens echt koel! Wanneer gaan we skypen? En heel veel plezier en succes op school!

xxxx

wesley

je buik ziet bij die laatste foto ranzig uit en zon beest was ook een keer op tv die ging dood door een schip ik vind ze cool!

Dannique

Hoiiii!
Wat een enge beeeesten! Jezus. Ik zou echt dat water niet meer ingegaan zijn. En.. minihaaien. like. OMG.
En mijn moeder zegt: 'AAAH! Ze is al hartstikke bruiiiiin!'
Dus, dat je dat even weet. (:
En je krijgt een kus van dr. :p
Heeeel veel succes op school!
Lieeeefs, van ons.

Jeff

Klopt wat Wes zei over dat beest. was wel zielig toen ze hem probeerde te redden ging hij als nog dood..Mooi weer daar zeg en dat het hele jaar door, het kan niet op.
Veel plezier en geluk op school en een dikke kus van iedereen hier! ;-)

Jeff

p.s. mooie foto's trouwens!

ron

het zijn weer mooie foto's,en die enge beesten zijn volgens mij zeekoeien

Jay

OMG phy, die beesten zijn echt supercool! echt vet gaaf dat je daarmee had ''gezwommen''
volgende keer surfen? hahaha

Ans

Jee Phylicia wat een belevenis zeg zo ver van huis, daar naar school en alles er omheen wouw. Jij hebt daar toch hopelijk geen last van orkaan Irene he? Nou meis heel veel succes daar. xxx

Anna

Heee Phy,
Volgens mij heb je het echt superleuk daar, aan je verhalen te horen! :) Echt supervet van dat beest en surfen is ook koel. Nog heel veel plezier daar en ik volg je verhalen hoor, ik vind het echt leuk om te lezen hoe je het daar hebt!
xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active