omg 'love bug'

Olaaa! :D

Gister ben ik om 5 am opgestaan... VROEEEEEG! We moesten namelijk naar een gezondheids-iets voor een 'blauw briefje', dat je nodig had voor school! Want we gingen die dag ook naar school voor het kiezen van onze vakkennn! :D
Nou, 5 am word je dan wakker.. Je bent moe en wilt gaan douchen.. Maar eerst wil je even kleren pakken uit je kast.. Je doet de kast open... EN JE SCHRIKT JE DOOOOOD!


Er zit gewoon een eng raar beest bij je kleding! Iedereen sliep nog en ik wilde ze niet wakker maken, dus rende ik naar de keuken om hem te vangen. Later heeft Colin m weggehaald!

Nou, je wordt shoking wakker en gaat naar zo'n gebouw (die het dichtstbij is) dat om 7:00 am open hoort te gaan... 7:30 komt er een vrouw naar buiten, die zegt dat ie niet open is voor ons (maar voor kindjes ofzo). Dus wij verder rijden naar een ander ding.. Daar aangekomen mochten we meteen door (jeeej! :D) en toen werd Julia's papierdingen doorgekeken en ingevoerd. En daarna mijne..De vrouw waar we trouwens tegenover zaten was.. eerst bok chagerijnig,maar later niet meer..En zij vroeg me doodleuk; 'Haven't you got another Tetanus shot?'
Ehhh..nee? Ik denk het niet? Soooo, Colin heeft mn papieren nog eens doorgekeken en nee. Die had ik niet gehad! Dus ik kreeg lekker een prik! (ik voelde helemaal niks, maar vond het wel eng!)


Toen naar school en omggggggg! Zoooo koeel! :D! Ik had de school via Google Maps bekeken, en het is echt zo raar om het in het echt te zien! :D Iedereen is echt heel aardig op school (van de helpmensen) en Mr. Felderman was speciaal voor exchanged students! :d Hij was aardig! :)
Maandag naar school! Zenuwachtigggg! Mn rooster;

En vandaag... Heb ik uitgeslapen, zijn we daarna naar een soort oerwoud gegaan (omgggg dooooood enge spinnen daar! Deze spin was kleiner dan die we eerder zagen!)

En we hebben helemaal geen krokodillen gezien, aso's. Of slangen...



En daarna gingen we naar Wallmart, maar ik had er eigenlijk meer van verwacht!Het was niet zo speciaal en het was rommeliger dan Target! Dusss!

En nu zijn Julia en ik gewoon aan het internetten en Julia's room! :D Oh, en morgen gaan we naar de beachhhh! loveit! :D

xxxxxxxx

Reacties

Reacties

Jay

Superleuk phy! MEEEER FOTOS PLEASE :)

Dannique

Koeeeel! Ik snap alleen nikkkks van je rooster. So explain. (:
Ben je al Engels aan het denken? Wat voor vakken heb je nou gekozen?
En indeed, MEER FOTO'S!
lieeefs, xxxx.

Ans

leuke foto's

Wesley

haha je was zeker bang voor die spinnen ze kunnen op je springen :D

Jamie

Ja Phy! leg nou eens uit welke vakken je hebt enzo! Heeft Julia een beetje hetzelfde rooster? Heb je zin in school? hihi wat een vragen zeg. En dat beest is eng! en je bent heel zielig met je prik hihi

xxxxx

ron

leuke foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active