Tampaaaaaaa OMG! :D

Olaaaa mensen! :D

Ik bedacht me dat ik eigenlijk wel wat dingen moest schrijven! :D Want, toen we (samen met Hilda die ook in de gezellige NYgroep zat) samen gingen landen, kwam er rook in het vliegtuig, en toen vroeg ik aan een jongen naast ons, (aziatisch ofzo) of dat normaal was. Hij was trouwens echt koel, want hij kon echt koele dingen met zn pen! :D Echt heel koel, koel draaien enzo. En hij zag dat ik zo keek en volgensmij vond ie zichzelf toen wel koel, want toen ging ie t nog meer doen.. En toen mislukte het, haha!

Maarja, toen moesten we via de achterkant eruit. Met de trap. En mijn handbagage was bokzwaaaar! Mijn tas was trouwens ook te zwaar, dus had ik nog een extra tas, en je mocht maar twee tassen als handtas, dus had die lieve Hilda mn tas in dr tas! Echt joh! Zonder haar!!! En ik heb trouwens koele dingen gekocht in New York! :D

Maar oke! Morgen gaan we Julia ophaleennnn! :D Dus dan heb ik een zus voor het echtie! :D Jeuuuh! En de katten zijn echt zooo leuk! Ze vinden het ook leuk om te knuffelen en om op je schoot te zitten, jeeej! :D Haha! Bruce ligt nu naast me, en hij is dik. En lief!
Laughing
En de andere kat, Rutchie is ook lief, maar superdun, dus ik wil haar eigenlijk vetmesten. Maar die is ook superlief! Die miauwt de heletijd tegen je! :D Echt superleuk en dan kan je koel terugpraten! :D

Vandaag was ik tot 4:30 alleen thuis. Dus ik kon lekker uitslapen, mn tas uitpakken, lekker sloom doen, koel doen met de katten, eten wat ik wilde... En het was eigenlijk super chil! Ik heb gewoon films gekeken, en met muziek mn spullen ingeruimd! :D En nu zijn we met zn allen thuis! :D Colin en Tosia hebben ein-de-lijk hun cadeau gekregen (die ik 1 augustus was vergeten) en they like it! :D They love the Stroopwafeltjes! :D Tosia likes zelfs de salmiak-muntdrop-dingetjes! :D
En i can really get used to het opstaan en het ontbijten met wafels met slagroom! Maar, to be honest, i had bread with nutella for lunch! Haha! And they really sell it in Americaaaaa! :D Dus ik ben blij! :D

Oh, nog over NY... Ik ben zooooo blij dat ik twee tassen mee had (die bruine en die ik meehad naar schiphol) want die naar schiphol heb ik dus lekker weggegooid.. Goh, wat is eigenwijs zijn toch handig! :D
Maar ik ga zo ook naar bed, want morgen gaan we Julia ophalen! Jeeej! :D En Bruce kan straks toch wel verder slapen in mijn bed!

xxxxxx

Reacties

Reacties

Yvonne Kloes

Tja, soms is eigenwijs zijn wel handig. Heb je trouwens al een nieuwe tas gekocht. Zo niet, die gaat er zeker komen. Hou ons op de hoogte met de verhalen.....
XXX

Barbara

Super leuk phy! heb je al een favo kat? :D
is dat trouwens echt lekker? wafels met slagroom voor ontbijt?! ik zou dat echt niet kunnen. haha
btw, waar en wanneer ga jij eigenlijk naar school?:O
xxxx

Jeff

I.D.D. toch wel handig en slim van je om een tas mee te nemen! By the Way en de rook wat was dat dan? En wat heb je allemaal gekocht eigenlijk voor dingetjes? Keep us informed!

xxx

Jamie

Jeeh weer een verhaaltje!
Leuk om van je te horen hoor phy! Wat heb je allemaal gekocht in NY? Natuurlijk eet jij nutella, we hadden toch niet anders verwacht!

xxxxxxx

Dannique

Oh wat is het toch leuk om dit te lezen zeg!
Je gaat je er allemaal dingen bij voorstellen (die uiteindelijk toch niet kloppen) maar het klinkt allemaal zo leuk! Mag je gewoon alles doen van Tosia en Colin? Enne, Jamie heeft gelijk, we hadden niet anders verwacht dat er binnen de kortste keren een verhaaltje kwam over Nutella! :)
xxxxxx

Hilda

Weetje!:O
Dat met die jonge met z'n pen deed,
is echt super moeilijk! Ik kan het nog steeds niet;p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active