VSSSSSS omg! :D

Omg! Amerika is echt koel! Ik bedoel, New York was echt geweldig! :D En in Florida is het zoooo waaarrm! Toen ik aankwam was het 90 maar gister was het almost 100 °C.
New York is gewoon zoooo’n grote leuke stad! En we hadden ook nog een leuke groep! Het was echt heel gezellig en misschien zeggen de foto’s wel meer!






De avond dat ik hier kwam (kwam rond 5pm aan) ginge we met vrienden van m'n gastouders (zij zitten nog in Italië/Europa), Shelley en Tom, naaar een Aziatisch restauran. Het was echt gezellig met zn zessen (hun kindjes waren bij hun oma en er waren nog drie vrienden) en het was ook lekker, maar ik zat bokvol!!

Die ochtend gingen we naar Bush Gardens geweest en dat is echt een koel park. Ik heb ook meteen een jaarkaart gekocht :). Ze hebben er echt vanalles! Rollercoasters, water things (and believe me.. you really will be wet!!), and animals! There were eve nflamingos walking! Just with all the other persons! :D De kindjes van hun (Jacob en Payton) zzijn echt heel schattig! Paykon vroeg of ik haar nagel(tjes) wilde lakken. Blauw met witte sterren, haha! En toen vroeg ze of ze mijnnagels ook kon lakken! Dit was het mooie resultaat;


Vanochtend waren we met hun oma naar de Zoo geweest en Jacob en Paykon vonden het echt helemaal geweldig! Morgen gaan we waarschijnlijk zwemmen en dan komen Tosia en Colin me s'middags ofzo halen! :D Ben benieuwd hoe hun Europa trip was! :D

xxxxxxx
(Oh, en volgensmij heb ik een heel licht streepje bruin. Het is hier trouwens echt heel erg heet. En binnen soms bijna koud!
Nog een Oh!; het engels is soms wennen. Als je even in je gedachtes zit, wil je in het Nederlands antwoorden, haha! En dan denk je; oja, engels!)

Reacties

Reacties

Yvonne Kloes

Super leuk je verhaal en foto's. Ik kijk uit naar de volgende......
Heel veel plezier de komende tijd.
Groetjes aan Colin en Tosia wanneer je die vanmiddag ziet.
Dikke kus van mama

Sharon

Klinkt super leuk. En mooie nagels hoor :P Je gaat toch wel veel updaten he :P want wij willen alles weten :P

xx

Jay

aaah leuk om te horen phy! je moet wel vaak updaten he, en mooie fotos plaatsen met je camera :) doet ie het goed? enneeee 100 C? dat kannie toch? was het niet 100 F?

Barbara

Haha ik wou net hetzelfde zeggen al jay! Beetje warm hè, 100 C xd eigenlijk neemt jay me de woorden uit m'n mond:p haha
Wanneer moet je eigenlijk beginnen met school?
Enne dat Engels dat komt vanzelf wel. Als je het maar vaak genoeg spreekt (achter elkaar) dan begin je het ook op een gegeven moment te denken!(ik spreek uit evaring =p) Haha als we gaan skypen zullen we wel Engels praten xd
Xxxx

ron

leuke foto's en verhaal.
ik wacht op de volgende.

groetjes ron

Jamie

Super leuk geschreven phy! Mooi dat het zo leuk is daar! Schrijf je snel weer een stukje? :) En we moeten wel snel skypen hoor!

xxxxxxxxxxxx

Phylicia

@Jay (en Bar); jaa, ze noemen de F, niet, ze noemen het daar ook gewoon C! :D
@iedereen; dankjeeee! :D En ik hoop dat ik snel koel ga schrijven! :D Misschien nu wel! :D

Barbara

het lijkt me een beetje raar als het daar 100 graden Celsius is :O want dan kook je .. hahaha (natuurkunde JWZZZZ hahahaa)

Dannique

Ohhhhh, wat leeeuk!
Ik lees het nu pas natuurlijk, maar zo leuk om te lezen, ik ga snel de volgende kijken! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active