'We're having an Europe trip'

Ooooh my gooood! :D Echt zo leuk! Ik heb mijn gastgezin al ontmoet! :D Ze zijn zo super aardig! Mijn gastouders, Tosia en Colin, zouden een Europa trip maken en ze zouden naar Londen, Duitsland en Italië gaan.
Ik ben samen met mijn Finse zus, Julia, het derde meisje dat zij in huis nemen. Het Italiaanse meisje kwam als eerste bij hen in huis voor een half jaarje en het (school)jaar daarna kwam Luisa, het Duitse meisje. Zij heeft mij ook uit meerdere AYUSA profielen ‘uitgekozen’ om bij Tosia en Colin te komen, dus ik moet haar heel dankbaar zijn! Haha.
Tosia en Colin hadden het plan om ook naar Amsterdam te komen (Luisa en haar ouders zouden hen overal heen brengen) en dit ging echt door! Ze vonden Amsterdam erg leuk!

Laughing
En Colin heeft mijn 'eerste indruk' gefotografeerd, haha!

1 Augustus kwamen ze en het was echt zo leuk! Ik heb nu nóg meer zin om gewoon te gaan! Over drie dagen zit ik in het vliegtuig om naar New York te gaan!
Ik moet alleen nog helemaal beginnen met het pakken van m’n koffer… en ik ben bang dat ik veeeeels te veel mee heb en daardoor lekker veel over bagage moet betalen.

Maarja! We'll see! :D

xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active