Super leuk! ;d

Oh my gosh! Ik ben echt super blij dat ik een gastgezin in Florida heb! Ik heb contact met mijn ‘ouders', Tosia en Colin, via Facebook en ze zijn echt heel erg aardig! Op dit moment zit daar een Duits meisje, Luisa en zij is ook heel erg aardig.
Maar wat echt heel erg leuk is: IK HEB EEN ZUS! Haha! Julia is mijn ‘nieuwe' en eerste zus en ze komt uit Finland. AYUSA heeft ons echt perfect geplaatst, want we hebben dezelfde interesses! Het is echt gewoon bijna eng! Ze is echt heel aardig en we gaan in Florida gewoon een geweldige tijd beleven! Het is echt leuk dat wij nu hetzelfde meemaken en we elkaar goed begrijpen!

Wat erg grappis is, is dat ik gisteren ben gebeld door Travel Active. Ze vroeg mij hoe het met me ging (leren + leren+ leren = kan-niet-beter) en of ik al contact had met mijn gastgezin. Dus ik begon te vertellen over dat ze echt super aardig zijn en dat ik erachter ben gekomen dat ik een zus ‘heb'. En voor dat laatste belde ze ook, dus dat geeft ook aan hoe snel het gastgezin dingen met ons deelt! Het is echt heel leuk allemaal en ik kan niet wachten!

Jammer genoeg zit er dan maar één ding op... Leren, slagen en wachten tot het zover is!
I'll let you know everything!

Laughing

XO

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active