Gastgezin!

Ik ben zoooo blij! Ik heb gewoon een gastgezin! In Floridaaa! Oh my goood! Ik heb ineens een heel andere regio gekregen en ik zit gewoon in het warme Florida! Mijn nieuwe 'ouders' lijken me echt heeeel aardig!

Ook de school lijkt me erg leuk, echt typisch amerikaans, met cheerleaders, grote sportvelden, talentenshows, drama en ga zo maar door! Het lijkt wel niet allemaal echt!
Ik ga 10 augustus richting de United States of America, en ga dan lekker door New York slenteren, of weet ik het wat Travel Active allemaal voor ons in petto heeft! En daarna lekker naar het gastgezin! Ik heb echt zooo'n zin om naar hen toe te gaan!
Het lijkt me écht te leuk om bij mijn nieuwe ouders in te trekken en ik denk echt dat ze echt super aardig zijn! Ben benieuwd!

Laughing


XO

P; Ik ben dus van regio veranderd, wat ik had kunnen lezen als ik mijn oude e-mail vaak bekeek, maar wat ik dus niet heb gedaan!

Reacties

Reacties

Alida

Heey Meid!

Ben je blog aan het lezen via travelactive & wil je een hele fijne tijd wensen in Amerika! Ik woon in de staat Oregon als au-pair, ben er ondertussen alweer 6 maanden en Amerika is GE-WEL-DIG! Alles is hier beter dan in Nederland, geloof mij! Geniet er van! Je zal heel snel vrienden maken!

Liefs, Alida
aliedjeh.reismee.nl

Lisa

Haaj
Ik ben echt zo jaloers! haha
ik wil dit ook gaan doen alleen ik moet nog 3 jaar (!) wachten.
en je zit ook nog in Florida!!!!!
echt ik ben zoo jaloers haha
maar in ieder geval heel veel plezier
groetjes lisa

charlot

hee, even een vraagje! hoelang was jij geaccepteerd voordat je van regio wisselde zegmaar? en waar was je eerst geaccepteerd? dankje!

Phylicia

Bedankt voor de reacties!
(Ik zit -nog- niet erg vaak op reismee.nl, dus ik weer nog niet zo goed hoe ik op anderen kan reageren. Sorry daarvoor!)
@Alida; Super bedankt! Het lijkt mij echt ge-wel-dig daar, maar dat zal ik nog wel laten merken! Ik had jouw reismee ook bekeken en het ziet er echt heel leuk uit!
@ Charlot; Ik ben rond 15 februari geaccepteerd en had toen de Mid Atlantic regio gekregen. Het maakte mij eigenlijk niet veel uit waar ik zou komen. En toen werd ik gebeld en hoorde ik dat ik naar Florida (!!) ga, maar een paar weken/dagen daarvoor had ik een e-mail gehad met dat mijn regio was veranderd. Ik had deze e-mail alleen niet gelezen, omdat ik dat e-mail adres niet meer gebruik!

XO
http://phylicia.reismee.nl/

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active